Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

GomSpace Group AB (GOMX.ST)

Starter en tråd om GomSpace Group AB (GOMX.ST) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

GomSpace Group AB (publ), through its subsidiaries, develops and commercializes nanosatellites for customers in the academic, government, and commercial markets in Europe. It offers turnkey solutions to enable space based businesses, including solutions for Internet of things, communication, tracking, defense and security, science missions, and remote sensing.

The company also offers professional nanosatellite turn-key solutions, platforms, and commercial off the shelf sub-systems and software modules; and off-the-shelf payloads for tracking or deliver payloads to customer requirements based on radio technology building blocks. In addition, the company offers systems for cubesats and nanosatellites integrated as plug-and-play solutions.

It serves universities, science groups, national space agencies, commercial businesses, and military and national authorities. The company was formerly known as GS Sweden AB and changed its name to GomSpace Group AB (publ) in June 2017.

GomSpace Group AB (publ) was founded in 2007 and is based in Stockholm, Sweden.

La oss starte diskusjonen! @niho2870 @EL-Capitan @pdx

GomSpace: Early publication of interim report Q1 2018

GomSpace Group AB (publ) (the “Company”) has earlier communicated that the interim report for Q1 2018 will be published on May 31, 2018. Due to the fact that the work with the report has progressed faster than expected, the Company will publish the interim report for Q1 2018 on May 24, 2018.

For more information, please contact:
Niels Buus (CEO)
Tel: +45 40 31 55 57                    
Email: nbu @ gomspace.com    

About GomSpace Group AB

The Company’s business operations are mainly conducted through the wholly-owned Danish subsidiary, GomSpace A/S, with operational office in Aalborg, Denmark. GomSpace is a space company with a mission to be engaged in the global market for space systems and services by introducing new products, i.e. components, platforms and systems based on innovation within professional nanosatellites. The Company is listed on the Nasdaq First North Premier exchange under the ticker GOMX. FNCA Sweden AB is the Company’s Certified Adviser. For more information, please visit our website on www.gomspace.com.                       
Miscellaneous   

±------------------------------------------------------------------------+
This information was submitted for publication, through the agency of the
contact person set out above, at 12:45 p.m. CET on May 23, 2018.
±------------------------------------------------------------------------+

Ekstern link: http://news.cision.com/gomspace-a-s/r/gomspace–early-publication-of-interim-report-q1-2018,c2529084
Ekstern link: http://mb.cision.com/Main/14387/2529084/846727.pdf

Nyheten er levert av Cision.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180523.Cision.20180523:BIT:4684:0

Noen som følger denne?

Ser de fikk en kontrakt med verdi opp til 100 Musd idag! Aktien er også veldig populær blandt svenske investorer på Twitter.

Bare lurer på om noen som har sett omsetnings vekst og potensiale.

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Defender (2 likes)

Gratulerer!

Ser ut som HS’en spilte seg ut

2 Likes

Ja skulle gjerne fått @babyrage sitt synspunkt på denne (selvom det er konkurrenten til vår allers kjære Talkpool :sweat_smile:)

Er ute å fisker litt selv her

Tror du blir vansklig å tolke videre vei her nå ettersom det kom en emisjon samt de ikke nådde sine mål, jeg ville nok sett det an etter at emisjonsaksjene er ute i markedet.

Kan tenke meg 18-20 SEK for aksjen. Ikke noe som lokker. Først tar dem death spiral finansiering som “de ikke skal bruke”, så avslutter dem den og går videre med en emisjon på 300 MSEK. Tilliten er null.

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Defender (4 likes)
  1. @babyrage (2 likes)

Gratulerer!

Nå begynner vel denne å bli interessant igjen?

https://marknadssok.fi.se/publiceringsklient/sv-SE/Search/Search?SearchFunctionType=Insyn&Utgivare=GomSpace+Group+AB&PersonILedandeStällningNamn=&Transaktionsdatum.From=&Transaktionsdatum.To=&Publiceringsdatum.From=&Publiceringsdatum.To=&button=search&Page=1

Gomspace har vært ute på tur i det siste :smiley: Noen som leter etter inngang på 10-12 tallet? :slight_smile:


Forsøte å bryte ut av fallende trend i weekly, men ble fort smekket på plass ser jeg.

1 Like

Noen som har kunnskaper som selskapet? Ser spennende ut, men ikke satt meg helt ordentlig inn enda

Denne kan gå til «månen» (bokstavelig talt)

Er du inne? Eide den for noen år siden, men kom over den igjen i går. Ser ut som de mottar en del kontrakter for tiden?