Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Graphene - Årtusenets investering?

Ikke godt å svare på. Vet ikke.
Man får følge med på applikasjoner som kommer framover. Storskala vannrensing f.eks blir ufattelig verdifullt.

1 Like

Ser selv på kanadiske Nanoxplore som har økt produksjon av graphene voldsomt de siste årene

4 Likes

Supert

Takk for tips👍

2 Likes
3 Likes

Har sett meg ut et par aksjer i tillegg til ZEN.

First Graphene. Australsk. Kan også handles i US.
Masse baller i luften. Særdeles aktiv twitterkonto, som Pcib kunne lært mye av :smiley:

https://mobile.twitter.com/first_graphene

Selskapet har ca 8 mill AUS $ på bok. Så ingen umiddelbar utvanningsfare.

Britiske Applied det andre

1 Like

@Mr.Oncoinvest Kan du dele dine tanker om Smoltek er du snill? ser lyst ut i mine øyne.

Hei! Er en egen Smoltek-tråd her :+1:

Kort fortalt. Har kjempetroa på Smoltek.
Eier ca 1 promille av selskapet.
Men gikk akkurat på en kjempesmell i Pcib, så ville ikke brukt meg som investeringsrådgiver :smiley:

1 Like

Hehe, jeg gikk på smell selv, men nå er jo Smoltek ferdig med emisjon for denne gang. jeg stakk unna pcib, men hatt 2 emsisjoner i Trvx og 2-3 andre… inkludert Smoltek(i denne skjønner jeg ikke en dritt av hva de gir oss aksjonærer. noe rare svenske ting.=)

Smoltek og Napatech er mine små posisjonerte drømmer…

2 Likes

Covid nyheter er nok ikke langt unna

En eller flere kommersielle avtaler her vil sette fyr på teltet. Vi snakker om et selskap med egen grafittgruve og Grapheneproduksjon. Utgangspunktet er ca 600 mill norske kroner.

1 Like

Har du tiker i USA ? Takk på forhånd. Børsen i USA starter 14.30 i dag til opplysning.

Hei!

Ser ut som liten aktivitet.

1 Like

Kjøpte 1 k her i dag,får bruke litt tid og konsulere bransjen. Men virker som at dette er et av de mest solide selskap.

1 Like

Er enig. Er også et av selskapene som har kommet lengst også mtp. Produksjon pg videre salg. Har selv ikke kjøpt enda men det er pga makro situasjonen.

1 Like

Må kjøpe på røde dager :smiley::+1:

1 Like

Joda, men jeg tror personlig at børsene verden over kommer til å falle en del fremover, så kommer til å fiske litt :slight_smile:

1 Like

Store fall, med påfølgende kjøpsmuligheter nå.

Podcastintervju fra forrige uke lagt ut på YouTube i dag. For de som måtte ha interesse.

ZEN kan redusere forbruk på AC med 75%.
Grønnere aksje finns knapt :smiley:

Covid-killer OG grønn aksje

Aksjen er og blir kjempevolatil. Så ikke vær redd for å kjøpe på røde dager!