Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Graphene - Årtusenets investering?

Lite reaksjon foreløpig. Tror den fortsatt er under radaren til de fleste. Plukket opp nye 4K i går👍

Ja er nok litt under radaren, men er mye snakk om at de som er short fortsetter å presse ned aksjen. Uten at jeg kan støtte opp påstanden, tror jeg nok det har innvirkning siden det var over 700k aksjer. Sitter selv med rundt 10% av porteføljen i ZEN der den foreløpige planen er å sitte noen år. Har prøvd å lest meg opp etter beste evne og synes de har mye spennende på gang.

1 Like

Et skikkelig rookie spørsmål, men hvor kan jeg handle denne? Nordnet? Har kun handlet på DNB til nå.

Den blir tilgjengelig hos DNB fra i morgen. Fikk de til å legge den inn i systemet i dag.

Det er jo glimrende. Men, det er etter det lille jeg skjønner ikke en ASK kandidat?

1 Like

Vet ikke om denne listen over Graphen har blitt lagt ut tidligre.

3 Likes

Langt fram i tid, men virker som om batteriteknologien går i retning graphene. Langt fram i tid denne bilen fra Mercedes, men lurer på om batteriet som de snakker om i klippet allerede sitter i bilen, eller er det tanken at det skal på plass i fremtiden? Om det allerede er på plass, så har de kommet lengre enn jeg hadde trodd.
“Graphene based chemestry battery” 0:35->

Mercedes har gjort avtale med StoreDot.

Kjøpte på duppen som var,får støtte alt som gjør livet vanskelig for det helvetes viruset.

Jeg prøvde å tipse om denne i oktober i fjor. Nå har den gått over 200% siden den gang, så jeg tipser om den på nytt :slight_smile:

Mason Graphite:

https://finance.yahoo.com/quote/LLG.V?p=LLG.V&.tsrc=fin-srch

2 Likes

Snart halvert siden den toppen, men pen oppgang fra da tipset kom.

Noen som kjenner til HydroGraph Clean Power?

Forstår det som at de jobber med løsning for “kunstig” produksjon av bl.a. graphene.
Er ikke børtnotert ennå, men det er et webinar kommende mandag. Jeg får ikke deltatt selv men hvis noen vil så hadde det vært fint.

https://www.hydrograph.com/

For dere som er interessert i graphene. Det er i dag blitt notert et selskap på Spotlight i Sverige som bruker graphene i materiale som skal bidra til kjøling av elektonikkomponenter. Selskapet heter Smart High-Teck.

Her IPO dokumentet
MEMORANDUM SHT IPO (2).pdf (8,5 MB)

4 Likes

For de som ønsker mer info om Smart High-tech

1 Like