Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Grunder tips.

Her i denne tråden er det gode tips for de som vil starte som Grunder i egen bedrift.
Mitt tips som jeg håper noen tar tak i er og selge varmepumper som kan intrigere Nuclear-Resistant Air Filter . Det burde nå være et stort marked nå som verden er på randen av krig.

Mitt tips er å ikke ta imot tipset til han over :sweat_smile:

Er du grunder og det blir atomkrig, hadde jeg fokusert på å overleve selv og ikke startupen.

2 Likes

Poenget er at har du en varmepumpe som kan kjøres begge veier med atom filter så er du meget godt rustet mot nedfall og radioaktiv luft. Tviler på at det lander noen atombombe i Norge så da kan dette holde mer en nok. Slike tilltak burde forøvrig være skattefri slik som de har i Sveits.

Det eneste atomavfallet det filteret får Bryne seg på er etterdønningene av mormors erterstuing på julaften.
En varmepumpe sirkulerer jo bare luft internt i huset. Kun gass som flyttes mellom ute og inne del i et lukket system.

2 Likes

Ehhh hvafforno?

Nå lærte jeg noe nytt. Var 100% sikker på at frisk luft ble varmet opp.

Det går bra. Du er uansett ikke det første redskapet man tar fra bestikkskuffen når det skal kuttes søtpotet.

Føler meg mye klokere nå som jeg har lest denne tråden, takk

1 Like

Du kan da stille en varmepumpe slik at den suger luft inn i huset slik at du får overtrykk.Har du da ABC filter i den er mye gjort om du stenger spjel og luker i huset.

Dagens :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

Du må ta med i betraktning at det er varmet og sikkert mye øl i disse dager.

Tror du blander varmepumpe og balansert ventilasjon.
En varmepumpe er som sagt et helt lukket system.

Feilpost.

Noen ganger er beste tips å bare ikke prøve å bli grunder og det tipset får du av meg i dag.

Var jo ikke jeg som skulle bli grunder,jeg ga bare et tips,selv om det slo litt feil.Men det kan gjøres med balansert ventilasjon i følge fagfolk her. :sweat_smile: