Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Harmonychain

Harmonychain. Hva tenker dere om den? Handles i dag på NOTC.

Selskapet som er så jalla at ELE sa nei til å kjøpe det og Euronext Growth ikke ville ta dem opp til notering.

1 Like

Hittil har de jo blitt nektet børsnotering og Element ASA gikk vekk fra avtalen med de etter en gjennomgang av selskapet.

Hvis du har penger som du kan gamble her og tenke at de bare er borte, for så at de kanskje er verdt noe om 5år. For all del,. kjør på! Men om du vil være eksponert med krypto på børs tror jeg det er bedre alternativer der ute. Eventuelt kjøp Bitcoin direkte.

Det de skal lage er vel en chip som skal gjøre utvinningen av LiteCoin mer effektiv. Så selskapet har vel sånn sett ingenting med Bitcoin å gjøre heller.

1 Like

Selskapspresentasjon i dag:
https://attendee.gotowebinar.com/register/3467184987401527824

Sinnsykt mye klasseinvestorer som har kjøpt i og etter emisjonen, men vi får se om de sitter videre.

De er garantert allerede på vei ut.

Vi for se Erlend. Ikke store fortjenesten på de som selger nå. Halvorsen som kanskje var den største klasseinvestoren har kjøpt i etterkant av emisjonen.

Planen var jo å putte driten på growth. Men det fikk de ikke lov til. Som i seg selv er en bragd. Investor presentasjonen de hadde er noe av det mest tafatte jeg har sett. Jeg håper de klarer å få et produkt på markedet. Men for å være ærlig tviler jeg på det skjer.

1 Like

Har noen klart dette før? De siste årene så er det jo mye som har slippet igjennom den porten. Så jeg trodde nesten ikke det var noen krav der.

Første gang jeg har hørt om et selskap som ikke har kommet inn der ja som ønske det.

2 Likes

Sino Agro kom inn, trenger vel ikke å si stort mer…

1 Like

Nei og der var vel Fredly en av de største aksjonærene? Så bare fordi Halvorsen eier en liten mikropost i dette selskapet så betyr det ikke at det er gull.

1 Like

Han hadde en stor post der ja :slight_smile:

Er noe merkelig når de ikke kan legge fram dokumentasjon, det tror jeg de som var med på emisjonen synes også. Element valgte jo også å droppe avtalen med de, det sier jo også en god del…

1 Like

Hjemmesiden deres er ikke akkurat overbevisende… :thinking:

Milliardær Ole Andreas Halvorsen kjapt ute av kryptosatsing – E24

Da stikker de 1 etter 1. og Argumentet med at det er masse rikinger på listen er dødt. Heldigvis.

1 Like

Åssen har kursen utviklet seg?

Falt endel og var nede på 1,41. Økte litt igjen til 1,5. Liten omsetning.

Det blir veldig spennende når denne kommer på Growth på onsdag!

Emikurs 1,8. Ble handlet opp mot 2,5 i starten på OTC, men har ligget rundt emikurs de siste ukene. Gikk fort opp på onsdag da det ble kjent at den var godkjent for Growth.

Spennende? Har de et produkt nå?

1 Like