Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hegnar Online Endringer

Fantastisk bra! Hvem her kan vi kreditere og gratulere? :grinning:

‘Blir nok mer Tekinvestor på meg heretter’

9 Likes

Til tross for at jeg unner @pdx både trafikk og inntekter fra Insider, håper jeg inderlig at det ikke strømmer til med en skokk nye medlemmer. Det jeg hele tiden har likt med forumet er at det har vært en mindre kjerne med bidagsytere man har blitt «kjent med». Nye er selvsagt hjertelg velkomne, så lenge det ikke blir mangedobling i antall medlemmer.

10 Likes

Samtidig må vi takke @pdx for at han faktisk modererer innleggene og fjerner brukere som skader debatten her inne.

12 Likes

Takk for hyggelige ord! Startet jo som mange vet forumet i 2010 som et alternativ til Hegnar Online. Kan nok takke trollene på HO for at så mange fornuftige folk har funnet veien hit :wink:

Ser ut som vi har hatt en liten spike i nye brukere de siste par dagene ja :slight_smile:

Velkommen skal dere være :slight_smile:

11 Likes

@Morti, Hint, hint :wink:

2 Likes

Veldig bra @pdx , har anbefalt flere å bytte over til dere. Og fint at dere har kontroll over nettrollene her inne. Vel fortjent at dere merker økning av seriøse skribenter!

5 Likes

Enig. Det har vært min bekymring også. Dette forumet slår samtlige aksjeforum jeg er / har vært på. Håper det fortsetter å være slik. @pdx må vel snart modere på fulltid :smile:

9 Likes

Har vært mer aktivitet enn noen gang det siste halvåret, men jeg klager ikke! :smiley:

9 Likes

Ref. nye forumet til HO. Tråder hvor samme bruker holder dialoger med seg selv og hvor meningsmotstandere rett fram blir blokkert av trådstarter.

Jeg klarer knapt å begripe at man kan skyte seg selv så til gangs i foten. Eller hodet. Game over om dette blir resultatet fra 1.1.18.

5 Likes

Kan jo bli en ekstremt interessant studie i psykopater, schizofrene og samfunnstapere da ?

4 Likes

:joy:

Dog et spennende anarkistisk eksperiment hvor ordensmakten forsvinner.

Hva er forresten bakgrunnen for at man har kunnet ha flere brukere? Jeg klarer knapt å se et eneste pro-argument for ei slik ordning.

2 Likes

Hvis du ikke har tenkt å moderere forumet, så må du nesten tillate det, eller så blir det jo masse jobb med å finne personer med flere brukere.

Hvorfor de tror det er en god ide å drive et forum uten moderering er en annen sak, det er en grunn til at dette forumet framstår som mer attraktivt. :wink:

3 Likes

Trenden fortsetter, ca. 100 nye medlemmer på 2 dager :slight_smile:

15 Likes

Jeg finner ingen annen grunn til at HO gjør disse endringene enn at de er drittlei forumet og ønsker det dør.

Tror dette fort kan bli en heltidsinntekt og ikke minst heltidsjobb for pdx. Kan nok hende du bør vurdere å kjøpe deg en sms gateway konto fra link mobility så du kan knytte en konto opp mot et mobilnummer.

6 Likes

Trenger du en god og billig smsgateway anbefaler jeg gatewayapi.com , dansk selskap, BILLIG sms til Norge og alle andre land. Rimelig bra API og, og god support.

Føler trollene banker på portene allerede :zipper_mouth_face:

Ikke dumt, skal vurdere det :slight_smile:

3 Likes

Da har Hegnar fått ny side.
Hva syns dere er første inntrykket er?

Syns det ser bra ut men ser ut til at ein må betale for det meste

https://finansavisen.no/

Dårlig merking på hva som er betalings artikler og ikkje
eks
image
Men når ein klikker på lenken

6500 kr per år for å få lese på nett!!
Eg er ikkje interessert i avisa men vil lese nett artiklene.
Uaktuelt for meg

image