Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HEX.com / PulseChain.com

Ikke forstår jeg hvorfor flere ikke setter seg inn i hva HEX faktisk er og ikke bare leser hva andre sier.

Enig i det, men han må da få lov til å være litt “Fuck-You-Money” :money_mouth_face: :money_mouth_face:

Folk er ofte korttenkte dessverre og ser bare utsiden av kinderegget.

Ok, det er jo ikke et problem når du har Cash nok, men for oss dødlige fattige fjotta blir det jo litt feil. Jeg uner deg din fantastiske uppside, skulle ønske at jeg var der selv, men jeg var ikke der.
Men ser at masser av vanlige folk har blitt stein rike av Hex . Det har nermest blitt en religjon. Men en annen ting jeg ser med Hexicanes at de er extremt innkluderende, du finner ikke samfund/forum hvor folk er så snille/inkluderende som i Hex samfund, de er exepsjonelle. De er som vannlige folk, ingen troll eller es…s er velkomen der. Æ skulle ønske at æ viste om det her før!

1 Like

Blir spennende å se hva som skjer under Ethereum forken og hvilke priser man får for både tokens og gass. Meningen med PULSE er jo å bedre Ethereum nettverket, for dagens gass priser er jo latterlige til tider. Selv har jeg en stake som snart går ut etter 1 år, og da vil jeg nok sitte cash i HEX frem til forken er utført, selvom jeg vet at stakes også blir med over til “nye” HEX.

Richard kjøpte seg like greit en ny bil :money_mouth_face:

Joakim Kristiansen har skrevet en bok :+1:

1 Like

Kommer til å bli tidenes rug pull :popcorn:

1 Like

Lol, alle varsellampene blinker. Men be my guest, kjøp denne svindelen og bli med i gjengen hans.

Du kommer til å slette profilen din innen 6 mnd i skam for hva du har promotert.

1 Like

Konstruktiv kritikk må jeg si :+1:

1 Like
1 Like
1 Like

Vi kan se om 6 mnd, hvem som har lyst å slette profilen sin:-). Ca. priser 29.08.2021: HEX= 0.25. ETH=3240 . BTC=49000. Setter en varsling på telefon 1 mars 2022, så kan vi se hva som har skjedd.

2 Likes

image

image

image

image

Var oppe og touchet $0.27 idag. Helt ubeskrivelig å tenke på at jeg selv startet å kjøpe ved $0.02.

@salmon20 kjører du stakes på hele beholdningen din eller er du cash hex?

Ok, bra greier det, da har 13.5 dollar for hver dollar du satt inn:-), Nice. Har ikke fått kjøpt så mye HEX ennå, har brukt mesteparten av det jeg hadde av frie penger til Pulsechain. Men i morra blir jeg å finne fram ting og greier jeg ikke bruker (å det er en god del), legge det utt på finn, å kjøpe HEX for alle pengene:-). Har ikke “staka” noe ennå, hadde tenkt å vente til etter at Pulse er oppe å går før jeg eventuellt “staker” HEX. Tenker at det ikke er for seint ennå å gå inn i HEX den er lav ennå. Når Pulse blir en realitet tror jeg at det er gunstig å sitte med så mange HEX som mulig.

Husk at alle stakes du har i HEX blir med over i PulseChain, så dobbel morro :wink: Gratis penger rett og slett!

Jeg både staker og holder HEX for jeg får jo like mange over til PulseChain, så jeg blir sittende igjen med like mange stakes og hex i PulseChain som i Ethereum nettverket. Dobbel moro.

Nye ATH settes hver uke nesten. Snart oppe i $0.30 pr. HEX, tipper i løpet av dagen idag / imorgen.

Man får også 18,568 HEX pr. T-Share i øyeblikket, som tilsvarer $5202

Også har man jo denne å se på :sunglasses: