Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hudya

Spennende selskap,har nettop kjørt emisjon på 13,75 kr.
Vært notert på Nastaq first north i 3 dager nå,og kan handles på kr 4,16 Nå!!!

Sjekk selv https://hudya.no/

2 Likes

Har nå fjernet hva de driver med, ble for hard kost for noen,flagget​:joy::joy:

Spennende,og veldig lav kurs nå, sett i lys av den nylige emisjonen👍

1 Like

Hææ? :joy:

Disse leverer mobil abbonement for oss på jobb. Har aldri hørt om selskapet før og ikke satt meg inn i det. Kanskje verdt å ta en titt.

Har selv 3 mob abb, god service og pris!

Hadde aldri hørt om selskapet før jeg fikk de opp som billigste alternativ for meg på https://www.tek.no/mobilabonnement/

Skiftet ikke… Flere enn Oxion som har erfaringer med dem?

Har funket veldig bra for meg :+1:

1 Like

Fungerer for min del også. Må akseptere at de kan ringe deg å markedsføre de andre produktene sine for at du skulle bli kunde der. De har ringt meg en gang men gidder jo aldri å svare på ukjente nummer

Ukjent nummer og du svarte dei ikkje, likevel veit du hvem som ringte?

Har hatt Hudya mob i 6 mnd. Billig og bra

Søkte de opp i etterkant?
Med ukjent mente jeg nummer jeg ikke kjenner til

Dette må nå være noe av det værste jeg har sett, ned 70% få dager etter notering, stakkars folk som ble lokket inn i dette.

1 Like

Lukter lang vei ja.

Hvordan da? Aldri hatt problemer som kunde.
At det er dårlig selskap med lave marginer er en annen sak

1 Like

Eter det jeg har skjønt,så var det flere store forsikringsselskap som gikk inn,ikke så mange småinvestorer.
Rekner med de har vurdert caset!!
Er dette en kjempe kjøpes anledning??
Har tatt litt nå,bare for gøy!!

Jeg fulgte med på lasset som aksjonær, etter at Payr ble kjøpt opp av Hudya. Man kan si mye om noteringen på First North. Jeg tenker likevel at det er et vekstselskap og at regnskapene bærer preg av det. Strategien er tross alt å sikre raskt vekst ved oppkjøp av kunder og selskap. Og kundene virker til å være godt fornøyde. Jeg har naturligvis valgt å holde på aksjene i Hudya og kjøpt flere aksjer etter at kursen dykket ned på fredag. Vurderer å doble beholdningen fremover. Men det er meg, caset har selvfølgelig høy risiko og tilhørende oppside. Verdt å merke seg at garantistene i emisjonen fikk kjøpt aksjer for 9 kr/aksjen, og de er nok like glade i penger som du og jeg. Selv fikk jeg en lav inngang på rundt 6-7 kr/aksjen i fjor.

Ledelsen sitter ikke i ro, de har mange planer fremover. Vekst koster penger, så spørsmålet er om ledelsen tenker å foreta nye emisjoner i nær fremtid. Når det gjelder betalingstjenesten i Payr-appen, så regner jeg med at Hudya vil få det til. P2P-regelverket er relativt liberalt og europeisk, så det skulle ikke overraske meg om det lar seg gjøre å få tillatelsene i et annet EU-land. I tillegg har du den svenske betalingstjenesten SEQR Payments AB, som Hudya ervervet før oppkjøpet av Payr.

Så for å oppsummere, så var noteringen oppsiktsvekkende i negativ forstand. Men Hudya er likefullt et spennende case med et stort potensiale, ikke minst fra dagens kursnivå. Ta f.eks. en titt på Fjordkraft som også selger strømabonnement og mobiltelefoni. Et modent selskap med mange kunder og et regnskap i pluss. Marketcap 7 mrd kr. Hudya har til sammenligning market cap på vel 98,7 mill svenske kroner og flere ben å stå på: fintech, mobiltelefoni, strømabonnement, formidling av forbrukslån, formidling av forsikringer, prissammenligningstjenester og lansering i flere land).

Handles på 4,02 Nå… Bør jo være en konge inngang!!!

Vet du hva planen er rundt dette kjøpet (SEQR)? Mobilbetaling i butikk har ikke vært noen suksess i hvert fall.

Erbjudandet tecknades till ca 12,25 MSEK, motsvarande cirka 17,5 procent, av allmänheten och till 57,75 MSEK, motsvarande cirka 82,5 procent, av de som ställt ut emissionsgarantier.

Garantene fikk altså 4.2 millioner aksjer a 13,75 SEK.

1 Like

Sånne kommentarer har en tendens til å skremme unna folk, Jeg tror de fleste skjønner at du sitter dypt i minus og håper at andre vil komme inn å løfte kursen.

1 Like

Hva er greia med denne? Faller jo som en stein. Var IPO på 13.75 (?!)

Synes caset er spennende, og gode produkter.
Foreløpig i Norge, Sverige og Danmark…
Kan vel ikke bli så galt å gå inn nå !!??

1 Like