Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

2 Likes

Uff klikket meg gjennom videoen nå. Har 2 barn som spiller nesten bare fotball spill på ipad. Må bare si at dette spillet så helt ræva ut.
Har vurdert hugo med tanke på dette spillet. Nå er jeg veldig glad jeg ikke gikk inn…

Kan ikke fatte hvis dette blir et populært spill…

1 Like

Er det kun på android? prøvde søke opp hugo games a/s i appstore + Kings of soccer men dukket ikke opp…

1 Like

Enig. Dette var trist å se på…

2 Likes

Ja TRIST var faktisk det rette ordet!

1 Like
  1. Jeg har ikke pratet shit.
  2. Jeg er ikke redd det er et problem på dette forum bare man oppfører seg sivilisert.
3 Likes

Jeg synes det så veldig dårlig/kjedelig ut! Så kan du synes hva du vil :slightly_smiling_face:

Nå har jeg bare spilt 2 kamper i Kings og Soccer, men at dette er spiller som skal vippe Supercell ned fra tronen har jeg ingen tro på.

Larsen som er tilbake?

2 Likes

Hadde ikke blitt overrasket om det var Larsen :smiley:

1 Like

Men hva forventet du av det ? Med den info’en som har kommet tidligere så var dette omtrent som forventet…

1 Like

Hadde forventet meg noe som var OK i mine øyner. Eier ikke Hugo aksjer, men har vurdert dem frem til i dag.

Det var det :joy:

7 Likes

Hadde håpet Hugo skulle holde seg høyere, men lenge til jul :joy:

fortsatt inne i Hugo Kronn?

Ja, eg sitter :+1:

1 Like

Har du testet det ? :slight_smile:

Jeg har testet det en god del og synes det er morsomt. Jeg tror uansett at dette spillet kommer til å ha samme utfordring som de andre spillene de har. DVS, utfordringen blir å få folk til å bruke cash i spillet. Foreløpig har jeg ikke en gang vurdert å bruke cash mens i spill som f.eks Siege, FIFA og noen av Stillfront sine spill har jeg brukt en god del.

Synes det virket mer som en type brettspill enn et fotball spill. Jeg tror desverre ikke dette treffer den vanlige fotball interesserte bruker. Jeg tror fortsatt det finnes folk som vil se underholdningsverdien i dette, og dersom de gjør en god jobb med turneringer, ranking osv. så kan det godt være de klarer å bygge et community å få litt inntekter av dette. Det ser uansett ut til at det er litt jobb og gjøre her.

Personlig har det vært og er det fortsatt Doodle Jump 2 som er mitt største håp for Hugo Games. Krysser fingrene for at de klarer å få spillet fengende forhåpentligvis noe i nærheten av Doodle Jump 1.

Tror de hadde hatt problemer med å få spillere i det hele tatt hvis de hadde laget et vanlig fotballspill.

"Hugo Games A/S (the “Company”), a mobile interactive entertainment developer and publisher of mobile games has retained Norne Securities AS (the “Manager”) to advise on and effect an undocumented private placement of new shares directed towards certain investors after the close of Oslo Stock Exchange today (the “Private Placement”).

In the Private Placement, the Company is offering up to the equivalent of approximately 100 million new shares (the “New Shares”)* at a subscription price equivalent of NOK 0,48 (the “Subscription Price”)* in the Company, however such that the Company shall also take into account completion of a subsequent offering as set out below. The Subscription Price is the volume-weighted average trading price of the Company as of 20 November 2017. The Company has received significant pre-commitments from both existing shareholders and new investors in the Private Placement.

*Please see an additional note on the number of New Shares and the Subscription Price at the bottom of this announcement.

Primary insiders of the Company, Aula Invest ApS, a company controlled by Henrik Kølle (chairman of the board), has subscribed for and will be allocated a total of 13,620,119* New Shares, HNI Trading ApS, a company controlled by Henrik Nielsen (CEO), has subscribed for and will be allocated a total of 13,620,119* New Shares in the Private Placement and Ekman Holding ApS, a company controlled by Peter Ekman (CFO), has subscribed for and will be allocated a total of 1,362,012* New Shares in the Private Placement."

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=439097

2 Likes

Trodde faktisk på en del andre nyheter først, men ingen dumping emisjon og insidere tar en del av kaken, det kunne vert verre ?

1 Like