Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hva blir de beste investeringene i august? 😎 📈

Hvilke aksjer eller investeringer tror du gÄr mest i lÞpet av august? :slight_smile:

Fyr lÞs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi sÄ din stemme med knappene til venstre :slight_smile:

Husk Ă„ stemme fĂžr 1 august.

HĂ„per du nyter sommeren! :slight_smile:

2 Likes

Stay inn cash :wink:

6 Likes

Funcom, uten tvil🚀

7 Likes

Jeg tror Targovax kan bli en vinner

Tror flere gaming aksjer kan gjĂžre det bra i august, om jeg skal velge en vil jeg si Starbreeze som snart har sin stĂžrste spillansering siden Payday 2.

2 Likes

Hugo Games

Funcom, Nano og muligens Saltx.
ForÞvrig kan det ogsÄ lÞsne i diverse oljeservice, Archer,PGS, PLCS, Aker solution++

Jeg fÄr vel si APCL da. Jeg kan ikke se noen grunn til at Gambia skal trekke lisensen. NÄr det bekreftes at lisensen er pÄ plass fyker kursen i vÊret. Flere partnere er interessert i samarbeid. Derfor, sÄ fort usikkerheten rundt lisens fjernes kommer partneravtale raskt pÄ plass. Mye interesse rundt aksjen, mange har tapt penger og vil hente det tilbake, mange ser potensialet. Hvis eller nÄr disse milepÊlene bekreftes er kursen kjapt minst doblet. Jeg tror firedoblet :slight_smile:

2 Likes

Axactor

1 Like

Hunter, forhÄpentligvis fÄr vi flere meldinger nÄ i august.

1 Like

Jeg fÄr slenge inn PCIB igjen. Vi venter fortsatt pÄ resultatene fra fimaVacc samt Orphan Drug Designation fra FDA for fimaChem.

1 Like

Targovax, Mr Green og Hamlet Pharma, definitivt.

Nordic Nanovector

Fordi den er fundamentalt billig ift fÞr jul i fjor, og alt av nyheter som har kommet etter det er godt nytt. BÞr nok stige opp en del mot mer "normale " nivÄer nÄ framover, sÄ vet man jo ikke nÄr vi fÄr de neste gode nyhetene. Jeg satser pÄ august :wink::+1:

1 Like

GIG, NAS og FOE(hĂžy risk)

APCL, SaltX , Eyeonid

MYFC; IMINT OG TERRANET
 finns inget annat i min protfölj

NEO (tidligere Antshares, en kinesisk krypto) og NANO pÄ OBX.