Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hva blir de beste investeringene i oktober? 🍃 📈

Hvilke aksjer eller investeringer tror du gÄr mest i lÞpet av oktober? :slight_smile:

Fyr lÞs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi sÄ din stemme med knappene til venstre :slight_smile:

Jeg tar et lodd pÄ BITCOIN - jeg tror den skal over $5000 fordi jeg tror mange Þnsker seg at den skal det nÄ som den er over $4000 igjen.

3 Likes

XACT OBX Bear siden det tross alt er oktober

Eventuelt bull altcoins type; NEO og Zcoin

Edit; drister meg til Ä pÄfÞye Hshare

1 Like

PCIB spretter pÄ positive nyheter.

1 Like

NANO skal presentere i oktober. Tror oppgangen frem mot start av paradigme starter nÄ i oktober.

2 Likes

Ja hadde man bare kunnet handle Bitcoin fra samme sted som aksjer
 det kommer nok.

Jeg legger inn den gamle APCL-lottokupongen. Har mine tvil men lotto er lotto!

2 Likes

Jeg holder en knapp pÄ Targovax igjen denne mnd.

4 Likes

Realfiction AB

3 Likes

Jeg tipper Norwegian NAS kan dra pÄ seg en 10%+ i oktober og gÄr for den. Markedet vil dra kursen opp i pÄvente av et godt resultat vil fremlegges 26. Okt. Om det gÄr videre derfra pÄ tross av at vi gÄr inn i en roligere sesong avhenger av om vi bryter motstanden pÄ 250 pÄ hÞyt volum og evt. terror.

4 Likes

Photocure har allerede vĂŠrt bra i september, men jeg tror den kan fortsette bra i oktober

4 Likes

Inhalation Sciences og bergen group

1 Like

Tror pÄ at ting snur i THIN FILM i oktober :slight_smile:

3 Likes

Xbrane Biopharma AB :grin:

2 Likes

Havyard!

1 Like

Tror Bergen Group og Altai Resources Inc kommer til Ă„ gjĂžre det godt.

1 Like

Gaming Innovation Group

2 Likes

Tipper Funcom, noen tradere posisjonerer seg og sÄ lÞper smÄfolket etter.

1 Like

Hunter kommer til Ä melde avtale/avtaler og er allerede kjÞrt sÄ langt ned at reaksjonen opp lommer til Ä bli kraftig.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 3 dager. Emnet kan ikke lenger svares pÄ.