Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva blir de beste investeringene i september? 😎 📈

Hvilke aksjer eller investeringer tror du går mest i løpet av september? :slight_smile:

Fyr løs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi så din stemme med knappene til venstre :slight_smile:

Husk å stemme før 1 september.

2 Likes

Realfiction, Hamlet, Scandidos.

Edit av pdx: la inn lenker :wink:

1 Like

Nordic Nanovector.
Kommer med overraskende nyheter i september allerede.
Dette er noe jeg håper og tror, ikke påstår da! :sweat_smile::+1:

1 Like

Funcom 2.0! Har ikke råd til ikke hause da det er min desidert største investering innen verdipapirer😀

6 Likes

PCIB! Får bare prøve igjen og igjen helt til det går veien :sunglasses:

5 Likes

Velger å se bort fra tekniske støttenivåer, men håper vi bli presentert positive nyheter på ESMO. Så får man heller ta det tekniske til betraktning FØR konferansen.

Jeg håper Targovax blir en av vinnerne i september.

2 Likes

Photocure

1 Like

WRE :clapper::carousel_horse:

1 Like

Starbreeze

Induct Software, så fremt de kommer med nytt rundt kontrakt med Statoil og NorgesGruppen!

1 Like

Saltx :sunglasses:

Short Pcib, Long Targo, Long Funcom, Long Nano :smiley:

1 Like

Jeg tror September måned vil bli en bra måned for Jinhui Shipping.

1 Like

XXL (har vært nede for telling, men suksess i Østerrike gir et nytt løft)

Vil anbefale å plukke noen STB aksjer til porteføljen for september for diversifisering og sikkerhet. Tenker konsolideringsfasen deres er på omtrent over, og håper på ~5% opp fra dagens kurs i løpet av september. Kan ikke bare ha galskap volatilitetsaksjer!

2 Likes

Tja… jeg kan jo kline til og si APCL, men sjansen er der for at det blir den med størst fall også. Jeg har i hvert fall kjøpt meg opp og gambler på gode/oppklarende nyheter i morgen. Synd jeg er i en annen tidssone, blir spennende å se hva jeg våkner opp til i morgen…!