Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Min portefølje består ved årets start av:

40% Opera
40% Funcom
20% Kog

Alle er røde akkurat nå, men jeg tror på at det skal bli god avkastning i løpet av de neste 6 til 12 månedene.

1 Like

Heeelt greit valg så langt i år :slight_smile:

4 Likes

Sådan!!

Tillykke, mine aktier har også fået en flyvende start!!

2 Likes

Nå ligger alle aksjene i pluss så langt i år: 25%, 22%, 5% og 1% opp. Short indeks 7% opp og bitcoin 2% opp. Fond +3% (liten posisjon).

Fortsatt ingen handel på meg i år.

6 Likes

Det er rått!

Jeg ligger dårligere an nå med den nedgangen i RCCL og også ned på bakkfrost i dag. Men ingen handler her heller. Tror ikke jeg selger noen av de aksjene jeg har uansett. Det eneste jeg lurer på er om jeg har gjort en tabbe i å kjøpe fond. De er ned en god del. Er nå i hvertfall i pluss på aksjene. Men Funcom har gjort det best -GO FUNCOM! :slightly_smiling:

Bitcoin er vanvittig stabil nå. Jeg tolker det som et godt tegn. Blir som en korreksjon, bare i tid i stedet for prosent. Snart bare 2 mnd på meg til å kjøpe resten som jeg har bestemt meg for å kjøpe. Hva sier du Holmes? Gitt opp å kjøpe mer på 320 nå eller håper du på det fremdeles?

1 Like

Har ikke gitt det opp helt, vi har en slags dobbeltopp her, men kursen ligger fortsatt over sma50, dersom denne brytes så er det ikke umulig at vi kunne få en bevegelse ned mot sma200. Jeg kunne tenke meg å kjøpe litt mer hvis dette skulle skje (men det er langt fra sikkert).

Får være tålmodig og håpe på en dipp :slight_smile:

1 Like

Siden sist hadde jeg 100% GIG, som jeg er sikker på vil få god vekst fremover. Nå ser porteføljen slik ut:

GIG
AXA
THIN

:slight_smile:

4 Likes

90% Funcom
10% REC

3 Likes

25% DNB Nordic Technology
25% Skagen Vekst og Kon Tiki
10% Diverse fond
30% Funcom
5% GIG
5% SB

Resten i cash :yum:

4 Likes

HFISK
AMSC
AUSS

Håper snart en inngang i Funcom under 1 kr.

3 Likes

Da er det snart på tide med kvartalstall igjen:
Kitron - 11. februar
Tanker Investments 18. februar
Photocure 11. februar

Må si jeg traff skikkelig dårlig med økningen min i TIL, men satser å at en ok kvartalsrapport fil få kursen opp litt. Ratene har gått ned litt mer enn ventet, så det blir interessant om de melder om noen flere salg framover.

Kitron forventer jeg gode tall for, mens Photocure så forventer jeg ikke noe stort. Økte inntekter, men det samme godt mulig på utgiftssiden. Det blir interessant om de melder om noen nye avtaler, eller utsiktene til noen nye avtaler.

2 Likes

Jeg solgte vel TIL for rundt 107-108 kroner eller noe. Fornøyd med den. Kan nå kjøpe der jeg kjøpte sist. Håper på best Q ever fra Kitron :slight_smile: Har veldig tro på Bakkafrost på kort og lang sikt.

Vurderer kjøp i DNB, Opera, Funcom, ThinFilm, Next, GIG, Statoil, Yara, Starbreeze med flere :slight_smile:

3 Likes

Hundre kroner er en støtte der, så det går an å legge seg på 100, med stop loss litt under hvis man vil minimere nedsiden.

2 Likes

Tok noen Kitron aksjer under 4, det var egentlig ikke planen min, siden det ikke er en av aksjene jeg følger tett, men liker både prisen, guidingen og at de tross alt har levert det de har guidet så får vi håpe de fortsetter med det. Det uansett en mindre posisjon i porteføljen. Synes prisen godt kunne ligge på 6 kroner i dag, og opp til 8 hvis de leverer som guidet i år. Det er jo en grei oppside.

5 Likes

Store ændringer her hos mig siden sidste indlæg!

Har nu:

APCL
Bull Brent x3
REC Bull
Kværner
QEC

Øverst har jeg mest, nederst mindst :wink:

Derudover har jeg en smule danske aktier som i sikkert ikke gider og høre om

2 Likes

Her er min, sånn noenlunde arrangert fra størst øverst til minst nederst:
Starbreeze (STAR-B)
Funcom
PCIB
Photocure (PHO)
Kitron (KIT)
GIG
SEAM
Stillfront (SF)
Opera

5 Likes

Jo da , vi vil vite alt :wink:

4 Likes

Ja, flere danske tips hadde vært noe

@Blochster Kan du tilfeldigvis noe om Novo Nordisk? :slightly_smiling:

1 Like