Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva vil du ha en guide om? 📖

Jeg har startet en kategori på forumet for Guider. Målet er å samle kunnskapen vi besitter litt mer strukturert. @Evilfreud har gjort en kjempejobb med å skrive en super guide om Pensjon, sjekk den ut hvis du ikke har gjort det allerede.

Jeg har to spørsmål:

  1. Hva ønsker du deg en guide til/om?
  2. Er det noe du kunne tenke deg å skrive en guide om? Jeg lokker med gratis Insider-medlemskap i noen måneder til de som deler nyttig kunnskap i guide-form :slight_smile: Les her for hvordan du lager en guide I tillegg får du min evige takknemlighet og ekstra poeng i kåringen av månedens Insider :smiley:

PS: Stem også på de guidene du ønsker deg!

God helg!

5 Likes

Jeg ønsker meg en guide om Bitcoin/krypto-trading med gearing

1 Like

Jeg ønsker meg en guide om utbyttesksjer og strategier rundt dette.

1 Like

Jeg ønsker meg en guide om derivat-handel.

1 Like

Om hvordan trade bitcoin! Men ryktene sier det jobbes med dette allerede :smiley:

1 Like

En guide om skatt, og hvordan føre dette i selvangivelsen kunne vært nyttig

1 Like

Jeg ønsker en beskrivelse av teori og metoden bak din tekniske og fundamentale analyse og strategien du har rundt kjøp og salg. Det er endel forskjellige strategier folk bruker og det er noen som rett og slett har funnet noe som fungerer bedre enn andre.

3 Likes

Jeg ønsker meg en steg-for-steg guide på hvordan tjene penger på aksjer fra @babyrage :smile:

3 Likes

Jeg kunne tenke meg en guide om hvordan lese en kvartalsrapport kritisk. Gjerne med noen P/E beregninger og estimater også.

Stikkord:inntekter, utgifter, nedskrivninger, avskrivninger, investeringer, P/E etc. Det tror jeg flere her kunne hatt nytte av. Starbreeze og Funcom fører f.eks. utgiftene til spillutvikling på forskjellige måter.

6 Likes

Du er heldig. Fruen er på jobb og jag har fri idag. Børsen er stengt og det er nok kallt ute for att jag ska gidde å sitte i soffa.

4 Likes