Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva vil Funcom presentere på E3?

Lager en tråd hvor det kan gjettes på hva FUN vil vise/presentere på E3. Hype!

3 Likes

Rimelig sikker på:

  • Moons of Madness

En av disse:

  • Conan Exiles mounts+sorcery expansion (gratis)?
  • Coop shooter (Mutant year zero, Mutant chronicles eller Solomon Kane)
  • Conan single player
  • Dune (hva var det de filmet i Nevada?)
4 Likes

Dette presenteres, med IP i uthevet tekst ^

3 Likes

Det spekuleres i Epic. Hva er linken…? Noen som vet?

  1. Moons of Madness spillbar demo. 98% sikkert.
  2. Coop Shooter CGI trailer 75% sjanse?
  3. Lukket visning av gameplay i coop shooter eller gameplay trailer … 33% sjanse?
  4. På kvartalsrapporten Q1 2019 ble det snikannonsert ett nytt spill uten å si noe om hvem partneren er, eller lanseringstidspunkt. Min ville spekulasjon er at dette er videreførelse av eksisterende samarbeid (siden de ikke har børsmeldt en kontrakt med ett nytt selskap). Funcom har også som strategi å ha publishingavtaler hvert år, og det er enda ikke annonsert noe for 2020. En spekulasjon er derfor annonsering / cgi trailer av Mutant Year Zero 2 eller Dune 2020. 10% sjanse? Redigert: kan også være fra ZPX selvsagt, som også vil være videreføring av eksisterende samarbeid.

Noe sånt :slight_smile:

5 Likes

Hva med det greiene en eller annen linket fra de portugiserne? Er det noe som kan være 2020?

Tales of en eller annen figur…

Yep, ZPX har tidligere forsøkt å få laget ett spill basert på en Robert E. Howard karakter kalt El Borak - The Swift, men ikke funnet publisher. Det er mulig at de nå har blitt enige med Funcom selvsagt.

1 Like

Det er en måned til de skal slippe expansion til MYZ 1, så jeg ser på det som å skyte seg selv i foten å annonsere MYZ 2. Jeg gir det 0,1% sjanse :stuck_out_tongue:

5 Likes

Tipper coop shooteren er Mutant Chronicles og krysser fingra for at John Malkovich er narrator

2 Likes

Hvis DLCen selger greit er det kanskje større sjanse for at det kommer en eller flere DLCer til før de eventuelt vurderer MYZ2.

1 Like

I mine øyne ville det vært rart om de bruker main stage på E3 til å presentere noe annet enn et internt storspill, så min gjetning er mutant chronicles coop shooter (har lest jobbeskrivelser som kaller det en sci fi coop shooter).

5 Likes

Tipper også på coop shooter, og basert på twitringen fra Funcom kan det nesten ikke være MOM. Det ville uansett overrasket meg om de benyttet denne sjansen på det, som nevnt tidligere.

1 Like

De kan vel vise mer en 1?


“Announcement”, så blir vel en ting.

2 Likes

Er ganske sikker på at både Moons of Madness, i en eller annen form, og et nytt spill blir vist frem på E3🙂

Dune promoteaser filmet i Las vegas + litt cg, co-op shooter og moons of madness

De viser vel bare én ting på Gaming Showet - resten / andre ting blir bak lukkede dører med embargo.

1 Like

Da er vi alle enige tror jeg🙂.
Vi snakker bare forbi hverandre!

Enig med @knett84 , det kommer en fet promoteaser for Dune IP, og så blir det fokus på MoM. Coop kommer senere i sommer/høst. Ren tipping selvsagt. :wink:

1 Like

Slik som de hauser hva de kommer med så bør det være noe mer enn MOM.
Hvis de skal promotere noe annet så bør det jo nesten være et internt spill eller et større eksternt spill. Internt er vel co-op shooter mest sannsynlig da det ligger først i pipeline og eksternt har de jo “top secret 2”. Men da bør det være et litt større spill eller et som nesten er ferdig og kan komme allerede i år vil jeg tro. Evt. hype noe Dune.

4 Likes