Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvordan fant du TekInvestor?

Bare nysgjerrig på hvordan du fant frem hit :slight_smile:

Hvordan fant du TekInvestor?

  • Søkemotor
  • Medlem tipset meg om det
  • Lenke eller omtale på annet nettsted eller forum
  • Annet

0 stemmegivere

Hvis du vil fortelle spesifikt hva det hva som gjorde at du kom hit, f.eks hva du googlet, eller hva kompisen sa som gjorde at du ble nysgjerrig - del det gjerne. Her eller på PM :slight_smile: Takk!

1 Like

Bagger pratet sjit om tekinvestor på HO. All logisk tenkning tilsa da at det måtte være paradis på jord sammenlignet med HO forumet.
Det stemte jo på en prikk :slight_smile: Mye bra folk og mye nyttig informasjon, både i trådene og på innsider chaten. Stor takk til alle som bidrar her forumet :raised_hands:

9 Likes

All PR er god PR :wink: Takk for at du er her :slight_smile:

Fulgte med fra Funcominvestor. Antar at jeg ikke er alene om det.

5 Likes

Jeg ble faktisk vervet av Bagger, men det var til det gamle forumet

5 Likes

Jeg ble også vervet av Bagger til det gamle forumet

1 Like

Var en kompis som anbefalte Xtrainvestor i januar når jeg startet med aksjer. Sjekket den siden, googlet litt mer og fant Tekinvestor. Likte denne best, så her ble jeg! Ble vel insider etter ca en måned her inne, angrer ikke på det. :smiley::+1:

2 Likes

Er Bagger den samme som 100bagger som herjer på HO nå?

1 Like

Jeg søkte vel på “aksjeforum Funcom.” Klikket meg innom HO først, men fant fort frem til Funcom småprat-tråden for 2016 her på tekinvestor. Leste ganske mye i denne og videre på 2017-tråden. Valgte å bli medlem og deretter insider. Angrer ikke!

Alt begynte med at en kompis foreslo aksjehandel for meg rundt juletider. Kort tid senere leste jeg en artikkel om Funcom og Conan Exiles på gamer.no. Etter å da ha lest i småprat-tråden skjønte jeg at det sannsynligvis ville komme et forventingsrally og vipps så var man med på berg- og dalbanen :grin:

1 Like

Fant det via google da jeg søkte på bleier, (reise)bagger og cabaret. Første treffet som kom opp :thinking::smile:

9 Likes

Husker ikke sikkert, men tror tekinvestor ble nevnt i HO-diskusjonene rundt funcom i forkant av AoC (2007) og det gjorde at jeg registrerte meg

1 Like

Googlet nettopp “bleier bagger cabaret”, og takket være deg ser søkeresultatet mitt slik ut:

6 Likes

Jeg husker i gamle dager, da var det en liten jyppling som posta FUNCOMINVESTOR.COM over hele HO.

Så da måtte man jo sjekke ut galskapen.

3 Likes

Utrolig at “bleier bagger cabaret” kan gi det resultatet!

Men får ikke opp denne tråden når jeg googler “bagger bleier”.

Edit:

Ah, side 2

3 Likes

Jeg fant ikke tekinvestor. Tekinvestor fant meg :heart:

2 Likes

Ble fortalt om Tekinvestor av FreddyG i noen måneder, så ble jeg med til slutt :wink:

1 Like