Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hynion

Ser det mangler en tråd om dette selskapet her inne, så starter en :slight_smile:

80kr pr kg til sluttbruker. Toyota mirai tar 5kg For 500km rekkevidde, 0,8kr pr km.
Skrot mondeoen min går på 0,55l/mil eller 0,82kr pr km ved 15kr pr liter diesel.

Edit. Glem det. 80kr/kg var før mva. 100kr kg ut til kunde. Og det mener de tilsvarer bensin til 14,45 pr liter? Vis meg det regnestykket.

Alikevel er utgiftene ved hydrogen bil 25/30% billigere enn fossilbil ifølge presentasjonen deres. Fascinerende. Hydrogen har en fremtid, men overhodet ikke i det segmentet disse opererer.

3 Likes

skjer? Har du blitt bull grønn nå @Nocturne `? :smiley:

Vet ikke hvor mye mening det er med hydrogen privatefolk, men godstransport er innafor og deler av transportnæringen kan det fungere. Så hvorfor de legger fram powerpoint av personbiler virker litt rart? :thinking: :man_shrugging: aaah nvm var taxibiler, ok d kan jeg skjønne.

Nei, bare trader. Synes den var interessant, tok noen lodd i dag, men er stor spread i handelen (opp mot 20 øre). Mcap er lav, har ikke ellers sett på det fundamentale (gjør jeg det noengang? :roll_eyes:)

Hynion holder livesending med to av sine aksjonærer i morgen kl. 19:00 på Facebook. Lenken til sendingen: Redirecting...

1 Like

Folks tanker her framover?

Vært en lengre periode nå uten noen meldinger fra selskapet, kan vel tenkes at det nærmer seg noe nå kombinert med at aksjen subbet nedi årets laveste kurs.
Selv har jeg lastet opp mer idag så får vi se hva det rekker til.
Spennende lite selskap som absolutt kan ha livets rett og lykkes framover.
Får litt assosiasjoner tilbake til den spede oppstarten i Nel da aksjen gikk 30-40% på en stasjonsmelding, skal uhyre lite til nå av melding før man ser betydelig kursutslag.

Og når Topp 50 sitter på nesten 96% av aksjene er det ganske spennende…

|Topp 50 total|+395||53 443 605|95,69%||

1 Like

Kjøpte litt på 2,915 idag👍 satser på dobbeltbunn og så reagerer den bra på meldinger👍

1 Like

Ah, da traff du bunn din luring. :rofl:

Blir bare billigere og billigere den også.
Blir fint den dagen da det kommer en kontraktsmelding eller to, oppsiden begynner å ligne noe nå.

Rød børs og mye hydrogen som fikk juling idag… Handlet litt mer på 2,8👍

Jepp, vippet den til 2,88 i auksjonen., kunne ikke la den stenge på 2,80.
Er vel for faen dømt til å snu oppover snart?

1 Like

Ser at 3. største aksjonær Goldman Sachs stadig selger, får håpe de ikke skal helt ut, da kan det bli tungt…

Ja, de selger seg ned litt innimellom.
Samtidig driver Avanza og kjører kursen innimellom, ikke lenge siden de kjørte den opp mot 3,70 var det vel.
Så vi får se det an, selv plukker jeg litt og litt, en melding og den vil gå.

1 Like

Ja, var det billisalg på nok 3 så vet jeg ikke hva dette skal kalles.
Latterlig

Glad jeg var våken og fikk kjøpt mer på dippen i formiddag.
Om Goldman Sachs hadde gitt fanden i å selge ville den snart vært langt over nok 3.

Hydrogen har korrigert den siste tiden, kjøpte tilbake noe på 2,35 kr idag, fisker på 2,1 kr :crossed_fingers: