Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Jeg tror det er fordi de er for grådige med hardcapen. Det legger en stor
demper for hype!

Det er litt for mange ICOer nå, og litt for mye å sette seg inn i synes jeg. Jeg synes det er bedre å gå litt tyngre inn i de prosjektene jeg tror på, enn å gå inn med litt i alt. Men hver sin strategi.

Pr. nå er det to ICOer jeg kommer til å være med på:

  • VICE (whitelist OK)
  • ArcBlock (venter på svar)

Tenker mellom 10-20 ETH i Arcblock og mellom 5 og 10 ETH i Vice.

Så har jeg en del kryptoer jeg har lyst å gå inn i + tre stk. som ikke er på markedet enda.
Kommer mer info om spesielt de tre etterhvert som jeg vet når de kommer ut :slight_smile:

4 Likes

Noen andre som kom seg inn i Fortuna?

Her er en jeg tror kan bli veldig bra , Ocoin (Odyssey), blir den første dappen som kommer på Tron nettverket, og ble akkurat partner med Qtum.

ODYSSEY’s mission is to build the next-generation decentralized sharing economy & Peer to Peer Ecosystem. ODYSSEY aims to reduce overall operating cost, increase marketplace efficiency and boost ROI of product & service providers in the Global sharing economy & peer to peer ecosystem.
Using blockchain smart contract as well as AI and Big Data, ODYSSEY will empower the ecosystem with below revolution

Justin Sun og mr Yi Shi er Advisors, begge har vært i forbes under 30 Asia flere ganger, Mr Yi Shi skal også være Ceo for Ocoin, selv om det ikke står direkte skrevet. Mr Yi Shi er også founderen av Obike som nylig ble partner med Tronix.

Var vanskelig og finne info om denne til og begynne med så den har vært litt under radaren til de fleste, men har begynt og komme mer info de siste dagene, jeg synes den virker veldig lovende

Total OCOIN Token: 10 billion
Total OCOIN Token Sale: 4 billion
Official Price: 1ETH = 80,000 OCOIN.
Bonus Program: [500-1000 ETH, 10% Bonus] [1000+ ETH, 25% Bonus]
Minimum Contribution: 0.5 ETH at the moment
Personal cap for the Token Sale: Currently there is no personal cap for Token Sale
Token Sale at the moment only accept ETH. Your wallet has to be ERC 20 compatible.
50% purchased OCOIN in this Token Sale has Lock-In period until 2018.4.22
The soft cap of this Token Sale is 2 billion (OCOIN)
ODYSSEY will continuously update white paper and project roadmap, and inform all subscribers when updates go live.
In case Hard Cap (4bn) is not reached, The unsold amount will be withdrawn from the total circulation amount. Total Token Amount Remain the same. ODYSSEY will not burn unsold coins.
In case Soft Cap (2 bn) is not reached, all sold tokens can be refunded, starting 4.22

https://ocoin.sg/home/index.php

Bruk gjerne referanse linken min hvis dere har lyst.
http://www.ocoin.sg/user/referral?rid=2y27

2 Likes

bare 0,2eth

Laget en kort post om The Abyss, gaming-plattform på blockchain. Siden jeg ikke er gamer selv er jeg ikke sikker på hvor smart dette er, men jeg tror det kan bli bra. Dere som er gamere kan gjerne endre på posten: det hadde vært fint med en diskusjon om det er en god ide eller ikke.

Om du vil registrere deg får du noen prosenter ekstra tokens om du bruker referral-koden: 77elmc

Her er posten på tekinvestor:

1 Like

Bare 0,2 ETH…fikk opp muligheten til ytterligere 2 ETH ca 09.17, men da jeg trykket “Secure my FOTA” var det for sent…:frowning:

Fant denne når jeg gjorde research i går kveld:

https://cargox.io/

Vet ikke om den er nevnt her før. Crowdsale begynner i morgen men desverre må man være på whitelist. Max. contribution er 5 ETH pr. pers og Hard Cap er på latterlig lave 7 mill USD. Denne vil være en 10x enkelt. Her har vi sovet i timen. Eller er noen av dere med?

2 Likes

Ja det var kjipt… Får følge med når tokens slippes på børs…

Litt generelt. Hva skjer generelt når tokens slippes på børs? Mange icoer nå oversvømmes av småinvestorer. Hva gjør de når en token slippes… Får de panikk og selger lavt? Er det noe system i galskapen her?

Korrelasjonen mellom knall eller fall virker å stemme bra med bonusstrukturen i ICO. Jo høyere bonus / supply og hard cap jo større fallhøyde. En ICO som CargoX over her - med 7 mUSD hardcap og max. contribution på 5 eth (og ingen bonus?) vil jo gå som pokker ved listing - tror jeg. Men de har ikke sagt hva max supply er enda, så det kan jo endre litt på ting :slight_smile:

Ikke sett nærme på den, men fattet interesse fordi Mark Cuban er advisor… https://tokensale.current.us

1 Like

Fortuna :mine 0,2 eth skal gjøre meg rik!!..

1 Like

Hva er Fortuna ?

1 Like

Derivathandel. Kan bli stor som bare det. En av mine mest bull icoer til nå i 2018.

Hva tenker du om Digitex i forhold?

Blir som å sammenligne en Fiat med en Maserati synes jeg :slight_smile:
Fortuna kan bli en seriøs futures-applikasjon, brukt av store investeringsselskaper. Kun FOTA brukes ved handel, så brukscasen er helt enorm dersom Fortuna blir en suksess. Meget bull på denne

Tenker folk dump eller hold? Fikk slengt inn 2.2ETH, men vet ikke om det er så mye å hente med en gang, nå som hele markedet er bearish…

Ser at de har begynt å deale FOTA på EtherDelta. Kjøpsordre ligger på ca 8x av ICO pris nå om noen vil ha en rask fortjeneste.
https://etherdelta.com/#0x4270bb238f6dd8b1c3ca01f96ca65b2647c06d3c-ETH

1 Like