Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Det var min første innvending også. MEN: siden det er investering i Ethereum får vi også eventuell oppgang i Ethereum med oss :slight_smile: Synes ikke det er så ille… Altså - ved normal ICO vil de som kjøper måtte betale samme ethereumpris som oss, men de får halvparten av coinsa. Hvis Ethereum har doblet seg får de 1/4 av det vi får for samme fiatverdi :slight_smile:

Stemmer. Jeg tror jeg står over i denne omgangen. Blir spennende å se hvordan prosjektet går, skal følge med dem.

Har nevnt det før i andre tråder her, men jeg er veldig oppstemt på kommende Neo-icoer. (Neo forventes forøvrig å bli listet på Huobi i dag eller i morgen). Apex, TheKey, Ontology, NeonExchange er noen av de første som kommer. Q-link var for en ukes tid siden. Den listes den 29.12. Tipper denne også vil gå veldig bra.

1 Like

Jeg investerte i noe som heter Dim (Coin og Token) i sommer under deres pre-ico.
Der har gått siden juni før de har komt på exchange. Det er faktisk mulig at jeg får solgt for 24-28cent per coin og jeg betalte 1 cent pluss 30% ekstra i bonus… :joy: Er nå stengt for deposit på Hitbtc så jeg for ikke realisert gevinsten enda.
Den ligger enda ikke på coinmarketcap så jeg tror ikke folk har innsett hvor høy mcap faktisk er blitt nå.


Søren nå er den der, bare ikke ferdig.
Men de har ikke skjønte tegninga heldigvis, står 10 000 000 DIM. Det er kun tokensa vi fra Icoen har kjøpt. Antall coins skal totalt vær 9 000 000 000 som NEM! Dvs jeg tror mcap er over 2 milliarder $ allerede :joy:
Usikker på hvordan desse coinene kommer i sirkulasjon, men alle er hvertfall premined.
Ettersom ingen får inn Dimcoin på Hitbtc får vi heller ikke solgt og da går jo prisen opp siden det er et lavt tilbud. Håper jeg klarer å vær kjapp å få solgt. Den skal kanskje på andre store exchanger som Bittrex og Poloniex utfra Roadmap da, men jeg tror ikke det engang klarer pumpe prisen videre opp når man ser mcap 2 mrd+$

Bulltoken er forresten spennendes, må få ordnet Ledgeren min slik jeg kan motta desse. Har ikke prøvd andre Ethereum wallets tidligere.
Du er 100% sikker på at de ikke kommer til å tilpasse antall bulltoken utfra prisen på ethereum?

"So, the total number of Ether we are going to sell will be adjusted the day before the pre-sale starts. At the time we were finishing up the Whitepaper, Ether was about $380. So if it keeps its high value like we’re seeing now, this will be adjusted to reflect the actual amount we need to raise.

If we are selling BullToken worth 14500 Ether at a 50% bonus, that doesn’t mean that we are raising twice the amount as you are stating. We are instead distributing twice as many BullTokens. I understand your concern about the high discount, but we really feel that the people that invest this early deserve a good discount for believing in us and for sharing in our vision. Please don’t forget, the pre-sale only sells 6,6% of the total tokens that will be distributed. The rest will be sold in the mainsale.

As far as the max cap being high, remember that the funds we raise during the mainsale are not going towards product development or administration costs. We will have a finished product before the mainsale begins, and once it does begin, the funds we raise there are to be reinvested as a community investment. We can possibly expect a small dip in price, like every other ICO when it hits the exchanges, but unlike the other ICOs that raise such a high amount, we will be putting the communities investment to work right away.

Elastos burde dere sjekke, ut whitelist m presale starter nå snart crowdsale i februar.

Elastos is the world’s first Internet operating system focusing on re-decentralizing the Internet with blockchain to secure identity. https://www.elastos.org/

Støtter denne. Elastos blir bra.

Hva synes dere om Globcoin? Laget en egen tråd tidligere om den, Globcoin - ICO
Tar gjerne innspill her men synes som jeg skrev der at det fort kan bli litt vanskelig å få frem de enkelte i samletråd. Samtidig kan det bli for mange tråder gjerne om hver ICO skal ha egen? Hva synes du @pdx?

1 Like

En til hver ICO er mer oversiktlig :smile::+1:

En til hver ICO er mer oversiktlig :smile::+1:

Jeg synes det er best å ha en egen tråd for icoer hvor man kan diskutere seg frem til gode prosjekter. Så kan man heller lage egne tråder for de som flere er interessert i.

2 Likes

Har ikke lest meg opp på denne. Men det første som lyser mot meg er hardcapen på 150000eth. Det er veldig mye, og vanligvis et stort rødt flagg for meg.

Ikke umulig det kan komme justeringer på hard cap slik jeg har forstått det da ETH har steget en del siden de satte har cap. Med en så høy hard cap er du redd de bare vil ha inn mest mulig og ikke hva de trenger for å utføre prosjekt?

Hva tror dere om Enivion da?

Ja, og at oppsiden for oss investorer er mye mindre. Ta Wabi som et eksempel. Hardcap var 11,5M. Den er nå på over 90M. Tipper den går over 200M ila januar. Da har man plutselig gjort 20x på investeringen. Det er vanskelig med en ico hardcap på nesten 150M :slight_smile:

Hardcap er alltid det første jeg sjekker på en ico.

1 Like

Samme som Globcoin, veldig høy HC, 150M…

De sier de nåde hardcapen den første dagen…

De sier de nåde hardcapen den første dagen…

Er vel softcapen som er nådd.

Syntes det mest interessante er low mcap coins hvor developers har fokusert mer på produktet enn hype. Så fokuserer de mer på promotering når produktet er ferdig. Internxt kommer snart med alpha versjon, promovideo og ny nettside. Ligger på 11 musd nå, men kan lett se den komme inn på side 2 så snart den kommer på ordentlige exchanges.

1 Like

De skriver nå hardcap i denne tweeten : https://twitter.com/envion_org/status/943592513478283267

De fikk bare 217 eth i ico? Og så var det ikke så mye info eller oppdatering ellers, utenol Twitter som jeg ikke har sjekket. Men den har steget en del ihvertfall for de som holdt :slight_smile:

Jeg tror nok på det til å ha kjøpt litt. Men mye på grunn av konseptet at de kan gjøre mining “mer miljøvennlig” ved å sette ut minerne i områder der det er overskudd fra alternative energikilder. Enig i at mcap er høy, men tenker at hvis mining er kommet for å bli så kan et slikt selskap bli en god investering likevel.

1 Like

Sånn jeg også har tenkt. Har fulgt regel nr 1 også da, aldri sats mere en du har råd til å tape…

1 Like