Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Investere i bil

Godt å se at han her har mange likesinnede her inne ;D

det må være et amerikanskt fenomen det der…(som vanlig)

hahaha amerikanere og dems fetisjer. Helt vanvittig


Opplast ett bilde av deres leketøy, viss dere har lyst, her er to av mine. Bmw 525D hmm trimmet, og en trimmet 02 med dobbel weber :sweat_smile:

5 Likes

:face_with_head_bandage:

6 Likes

V8? @Hakon

Litt jobb med kosmetikken ser jeg :grin:…hvordan er den mekanisk?

Kjedelig R4 med 163hk
Kjøpte den pga bodykitet da det er ekstrem sjelden vare :slight_smile:

Den ruller på alle 4. Stått planta i en thujahekk fra 2006 til 2015. Dreneringene til takluka var råtne med det resultatet at bilen har stått full av vann. Har ribbet den innvendig og det er null rust, dog har alt det elektriske fått svi på grunn av fuktigheten. ! Men jeg har supplert interiør og elektrisk til minst 2 komplette biler, bilen har kun gått 33k så motor skal det holde å kløyve og bytte alt av lager og pakninger på :slight_smile:
FB_IMG_1504043860159

4 Likes

Litt mosefjerner da så er du der :joy:… respekt om du går på for fullt på den!

1 Like

Teppene er ferdig reddet og renset heheh

Glemte helt å svare. Da høres jo dette ut som et bedre utgangspunkt enn man kunne få inntrykk av på bildene :+1:. Respekt uansett! Begynte selv i 2014 med en 84’ 911. Målet var å lære å skru mer selv samt strekke den sakte men sikkert. Nå er den ganske bra mekanisk, gjenstår mye på lakk og shinings. Samtidig er da bruksterskelen mye lavere :crazy_face:

1 Like

10 ser vi etter spleisen

Wtf :joy::joy::joy:

Morro! Har skrudd mye bil opp igjennom men styrt unna å skru motor. Blir å sette bort hele bilen da jeg ikke har kjangs til noe jevn fremdrift på den. Den har gått kun 33k i livet og absolutt alt er turbo unntatt motor. Så den blir nok litt langbeint å kjøre :joy::grin:

1 Like

Holder du fortsatt på med nyttårs feiring?:rofl:

1 Like

:heart_eyes:

1 Like