Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Investere i fintechselskap i sterk vekst? Defero.no

godkjent av pdx

Heisann!

Vi har sett at TekInvestor har mange skribenter som er interessert i å investere i ikke-børsnoterte selskaper. Tenker derfor å fortelle dere at Defero AS har en pågående emisjon man kan delta i nå. Emisjonen regnes med å være lukket slutt Jan/tidlig Feb.

Defero.no er en tjeneste som tilbyr privatpersoner gratis innsyn i egne kredittdata, samt hjelp til å forstå verdien av disse og hvordan de kan benyttes for å forbedre ens økonomi.
I Januar 2020 både utvider vi tjenesten vår, samt gir den en etterlengtet makeover.

Selskapet har allerede tatt de største IT-investeringene nødvendig for å bygge grunnproduktet, samtidig som vi har “knukket koden” hva gjelder marketing, og kostnaden for å onboarde et nytt medlem er redusert med over 60% ila 2019. Dette betyr at vi kan se reduserte kostnader fremover, og få drastisk økt avkastning på pengene vi investerer i markedsføringen vår, samtidig som inntjeningsgrunnlaget per medlem vil øke drastisk i 2020.

Vi tror vi vil bli cash-flow positive innen utgangen av 2020 og planlegger derfor ingen emisjoner etter denne før eventuell børsnotering ifm ekspansjon til nye markeder.

Interessenter kan vår CFO på [email protected] for å motta vårt investor deck.
Vi svarer selvsagt også på spørsmål her :slight_smile:

Noen fakta:
Defero.no lansert Mai 2019 (mao 7 mnd drift i fjor)
Omsetning 2019: 800.000 NOK (Q2: 104k, Q3: 251k, Q4: 382k)
Utgifter 2019: 3,4M (Q1: 243k, Q2: 819k, Q3: 1,1M, Q4: 1,25k)
Medlemmer (kunder) Mai-Jan20: 18.900
Budsjettert omsetning 2020 / 21 / 22: 3M / 12M / 30M
Budsjettering bunnlinje 2020 / 21 / 22: -1,6M / 4,9M / 19,4M

Mvh
Team Defero

1 Like

Spennende case, som skal ta for seg en problemstilling som er aktuelt for mange. Jeg har fått tilsendt investorpresentasjon, virker lovende framtidsutsikter, men jeg er litt i tenkeboksen. Har allerede en relativt stor del av porteføljen min i unoterte aksjer. Har noen andre tekinvestors lest presentasjonen og gjort seg opp noen tanker?