Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Investor-NM 2018

Anbefaler folk å melde seg på Investor-NM 2018 for å få litt erfaring med girede tradingprodukter. De dårligste i denne konkurransen taper typisk sine fiktive 100.000 kroner på en trade i løpet av de første minuttene av konkurransen :scream:

EDIT: Prøvde å melde meg på men var tydeligvis ikke mulig ennå. Sannsynligvis må en vente til konkurransen nærmer seg. Regner med at den da blir promotert i ulike medier.

3 Likes

Gleder meg til å tape alt så fort som mulig :star_struck:

1 Like

hvordan registrer jeg meg?

Melder deg på http://www.investor-nm.com/pamelding/

Men som jeg skrev over så er ikke påmeldingen aktiv ennå. Påmeldingssiden viser at konkurransen er avsluttet. En gammel referanse til Investor-NM 2017. Men regner med at det blir løst før konkurransen starter.

Mener å huske at det var det samme tullet med Aksje-NM 2018 tidligere i år også. De som er ansvarlige for konkurransene gjenbruker forrige års webside og da er det alltid noe gammelt vræl som henger igjen…

1 Like

Ser ut som påmeldingen fungerer nå. Fikk i alle fall registrert en bruker :slightly_smiling_face:

Domenet ser skikkelig scam ut og hele konseptet ser utrolig kommers ut. :stuck_out_tongue:

Var med første gang i 2016. Ble oppmerksom på konkurransen dengang gjennom Nordnet. Se #Markedspuls spesial fra 2016 :wink:

EDIT: Anbefaler folk å se videoen. Gir en kort og grei innblikk i disse girede produktene. Hauglund bruker uttrykkene “morsomt”, “spennende” og “taper alle pengene” i hytt og pine :rofl:

Meldt meg på, blir gøy! :slight_smile:

Festlig. Har også meldt meg på :slight_smile:

Vi burde kanskje ha premie til de første “tekinvestorene” som oppnår -100% (trøstepremie) og +100% (utmerkelse) :smile:
Kansje admin kan legge inn egne badge for dette :relaxed:

2 Likes

jaja… alle kan ikke vinne :sweat_smile:

Ikke fått somlet meg til å velge noe jeg. Var litt skuffet over utvalget egentlig. Trodde man skulle få velge fritt blant alle aksjer i tillegg til det som er der.

long nhy

Håper det var et veldig ferskt valg :laughing:

1 Like