Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

JumpGate Småprat

Ikke uenig i det, var det mer generelle i oppkjøpstilbudet jeg fokuserte på.

1 Like

Spillene fortsetter å levere imponerende tall. Muligens et spørsmål om tid før denne kan eksplodere. Det blir artig frem mot kvartalsrapporten den 19. Mai nå.

Hvilke spill synes du har imponerende tall det siste kvartalet ?

Wildshade ligger vel nå på topplisten i 9 land og nedlastinger øker. Bidro enormt til inntektene forrige periode med kun 100k nedlastinger. Nå nærmer man seg 1M nedlastinger her, og det på kort tid. Spillet rates også meget bra.

Sensortower estimerer 130k usd pr mnd fra tivola games.
Blir nok et heidundrende underskudd denne rapporten og

Vel, se på det forrige estimatet, og se hvor vi endte. Nå nærmere det seg x10 i antall nedlastinger siden forrige Q. Og spillet har en stigende trend, hvor det blant annet gjør det bra i Japan.
Da har jeg ikke tatt med andre spill fra Tivola.

Ingenstans. Bara killgissning.

Wildshade melder akkurat i denne stund at de har passert 1 million brukere.

Det är inte så mycket när IAP är så låg.

Safe Lane Gaming som värderas lägre än JG har fler nedladdningar i månaden…

Det var da litt av en sammenligning. Vi får se, et kjøpt søk så ser man at spillet skyter fart på topplistene og faktisk gjør det veldig bra.

Leser på flere fora nå, samt ser statistikker fra Sensortower og Appradar etc. at Wildshade gjør det spinnvilt bra. Er det noen tanker om siste tids utvikling? Ser ut til å stemme, og såvidt jeg kan se så leverer Wildshade på et skyhøyt nivå. Hvordan i alle dager har de fått til dette? Noe jeg misser her?

Ja, definisjonen av skyhøyt nivå…

2 Likes

Ser ut som om det går mot litt? bedre tider i alle fall:

Vi kan se fram emot ett betydligt starkare andra kvartal som också inkluderar intäkter från NACON-avtalet och med väsentligt bättre intjäning från Wildshade än under Q1. Med intäkter från spelportföljen, partnerfinansierad utveckling, beviljat produktionsstöd från det tyska programmet för spelfinansiering och begränsad lånefinansiering förväntar vi oss att kunna nå positivt kassaflöde på månadsbasis under andra halvåret i år.

Precis som jag sagt så blev det en dålig rapport med stor förlust. Så stor att VD till och med flyttade fram rapporten vilket är oseriöst.

Avtalet med NACON är väldigt litet för tre spel. Såna småspel tenderar att bara försvinna i bruset på konsolerna.

Som forventet