Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

7 Likes

40-toget går i morgen.
Siste sjanse :slight_smile:

2 Likes

Hvordan ser denne ut på lang sikt?

Notering på OSEBX i Q1
Fortsetter å konvertere godt til betalende brukere.

Vil tro vi når 50 innen nov/des og pusher 60 etter notering på hovedindexen neste år.

Enda lengre sikt er MSFT en klar mulig kjøper, med en eksisterende post på 5%

1 Like

Då är vi över 40 och går mot 50 inom 1 månad​:partying_face::partying_face::partying_face:

Tro vi skal ti 46-48 innen 14 dager ja, får se om jeg får rett igjen :slight_smile:

Hva tenker folket om et kjøp her på 41? Ser vi en liten dupp i morgen fredag, eller vil dette fortsette jevnt og trutt hele veien? Kahoot framstår solid.

1 Like

Følger

Se an første 15-30 min i morgen. Holder vi oss i grønt tror jeg vi er inne i en positiv bølge opp mot 46-48 (kanskje til og med 50).

Jeg sitter stille her og lar Kahoot jobbe for meg en stund til :slight_smile:

1 Like

Jeg tror vi skal videre nå. Dette er positivt på en rød/flat børs.

1 Like

Bots og fond gir alle en mulighet til å kjøpe seg inn under 40 nå før Q2-rally mot 50.
Sitt på aksjer og øk om dere kan :slight_smile:

Hvorfor tenker du at det kommer rally inn mot Q2? Er jo ingenting nytt i vente.
Q2 er i bunn og grunn kjent, og oppdatering av Q3 sålangt kommer sannsynligvis til å være så som så mtp. ferie…

Samarbeidspartnere og andre annonseringer kommer jo løpende, så ikke noe man kan forvente blir annonsert under Q2.

Med andre ord kun hype i markedet som trigger rally isåfall etter min mening.
Har for øvrig aksjer i Kahoot selv.

“Kun hype i markedet som trigger rally”
Hvor har du vært siste 6 mnd?

Fundamentale fakta er long gone…

Selv med update på q2 som vi har hatt tidligere har det alltid vært mer interesse og rally inn mot slike kvartalsrapporter. Det er et typisk tidspunkt for annonsering av andre avtaler / oppkjøp også (som f.eks Crayon nylig så)

Voldsomt så nærtagende du var da. Spør jo om hva du tenker trigger en rally inn mot Q2, annet enn rapporten i seg selv. Og poenget ditt ender jo opp med å være nettopp andre annonseringer, som like gjerne kan komme når som helst.

Samtidig sier du jo også fundamentale fakta er long gone, hva er da så galt med det jeg skrev om hype? Mente riktig nok hype i Kahoot, ikke markedet.

Men vi kan la det ligge å ha en fin dag videre :slight_smile:

Som forventet har vi fått (er nok mer igjen) et lite rally inn mot Q2.
Håper folk kjøpte seg inn under 40.

1 Like

Noen hyggelige meglerhus som pusher prisen ned nå for en siste kjøpefest før Q2-update. Jeg takker og bukker og øker med 25-30% :smiley:

Samme bevegelse som for Crayon dagen før q2 ble lagt frem. Med andre ord er jeg ikke akkurat bekymret🙂

Klarer ikke å se noe negativ som de kan lre frem på Q2, kun oppside :smiley:

  • aktive brukere stiger med 44% y/y
  • betalende abonnenter stiger med 170% y/y
  • omsetning vokser med 317% y/y
  • montly recurring revenue $2,1m (= arr $25m)
5 Likes

absurd sell-on news her :stuck_out_tongue:
Synd jeg ikke har mer å kjøpe med

1 Like