Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kan jeg be om en liten tjeneste? 😍

Heyo,

Jeg har skrevet et blogginnlegg for jobben:

Jeg synes det ble ganske bra - kanskje du lĂŠrer noe nytt?

Det er litt intern kniving i selskapet om Ă„ fĂ„ flest “klapp”/likes pĂ„ blogginnlegget sitt, og sĂ„ kom jeg pĂ„ at jeg har en del hyggelige folk her inne som kanskje kan hjelpe meg med det? :smiley: Det er en “klappeknapp” nederst, hvis du gidder :heart_eyes:

15 Likes

Gav deg 50 klapp jeg.

3 Likes

And my axe!

4 Likes

Skikkelig influencer-spire du pdx :smiley: Btw, nÄ har du ogsÄ gjort oss oppmerksomme pÄ dine triks. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Veldig bra artikkel. Interessant Ä lÊre litt om. Men ingen klapp. Noe med designet og innlogging :stuck_out_tongue: aw shit au jeg kan klappe deg litt. SÄ brenne litt Google cookies pest etterpÄ

1 Like

Tusen takk, alle sammen, det setter jeg veldig pris pÄ :slight_smile:

NÄ venter jeg bare pÄ at TV2 skal ringe og spÞrre om jeg vil bli med i Bloggerne.

7 Likes

Jeg klarte 20 klapp fÞr fingeren min husket at den var veldig kald og lite mobil pÄ mitt altfor kalde hjemmekontor :clap: :point_up_2:

2 Likes

Er dette fairplay? :sweat_smile: ikke organisk klapping! Vet jobben at driver et forum med over 10 000+ medlemmer?? har klappet :clap:

3 Likes

Det er hÄrfint innafor fairplay :smiley: Jeg har bare spurt mine nÊrmeste 20k venner om litt hjelp


8 Likes

SpĂžr en venn er lov i game show ogsÄ 

Hvor mye tjener du per registrering?

0.00 kr (eller like mye som jeg kommer til Ä tjene pÄ GME)

3 Likes

SĂ„ du jukser? :smiley:

1 Like

Det er vel det “hĂ„rfint innafor fairplay” betyr ja :smiley:

1 Like

starter med overteksten




“how do you understand user behavior”----- “it changes from generation to generation”.


“shape user behavior”---- “You can`t
”

Som Jeff Bezos sa gjentatte ganger,kjernen til Amazon er dette fokuset “Customer,and what the Customer wants”.

Dette trikset gjÞr enkelte pÄ google,for Ä skjekke hva som er DET hotte Ä satse pÄ nÄ(denne type data tjener google bra pÄ).

Det sies at markedet er en ferskvare,-det samme kan sies om psykologien til mennesket/brukere,-men i allt sÄ er det enkelte fellestrekk som gÄr igjen som mennesker begjÊrer.

Har alldri satt nesen nedi bÞker om psykologi,men leste nettopp nylig at tangen bruker samme psykolog som var til stede under rettsaken til Anders Behring Breivik,sÄ det er nok en langt dypere sak for oss uskolerte Ä sette seg inn i,men som visstnok skal ha en effekt.

Vi har nok en type psykologi,i og med at vi gjerne til tider har vektet oss stort i aksjemarkedet og skulle gjerne hatt noen sÞvnlÞse netter
men hÄndterer dette bra utmerket pÄ grunn av noe vi rett og slett ikke klarer Ä sette ord pÄ,-sÄ denne bloggen var virkelig en refleksjon.

Bra jobbet :+1:(gir deg en klapp pÄ trÄden)

4 Likes

Dette var en utrolig bra artikkel. Sendte denne til en i UX miljÞ som holder foredrag og driver UX community og han synes det var sÄpass bra at han delte dette til sitt community.

2 Likes

Nei, sÄ kult, tusen takk :smiley:

1 Like