Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kode nettsider

Hei,

Jag har alltid hatt en drøm om å drive en eget nettside, slik som @pdx gjør fast noe helt annet. Derfor lurer jag på om noen her på tekinvestor jobber eller er flink på å kode nettsider?

Har litt spørsmål, og ønsker derfor gjerne att de som kan litt om dette tar kontakt med mig! =)

May the trade be with you

Dette er et wiki-innlegg som alle kan redigere for å lage en oversikt over alt man bør vite om denne investeringsmuligheten. Det hjelper nye og eksisterende medlemmer raskt forstå og ta stilling til en investering. Bruk Rediger-knappen nede til høyre for å legge til noe :slight_smile: Takk!

Jeg jobber som softwareutvikler og driver bl.a. med utvikling av nettsider, men om det jeg er god på er det du er ute etter er ikke så godt å si. Ta gjerne kontakt hvis det er noe du lurer på. :wink:

3 Likes

Jeg vil gjerne lære meg 95% av det du kan uten å legge noe innsats i det. Fikser du det? :slight_smile:

2 Likes

Jeg har utviklet flere nettsteder siden 2k. Jeg er meget dyktig til å si til sånne som @Christian hvordan jeg vil ha det :joy:

4 Likes

Planen kjære venn er å leie inn noen som koder den da :wink: Har absolutt på ingen måter lyst å bruke tid på det selv :stuck_out_tongue:

Enn kompis av meg driver nettbutikk for fullguffe… han betaler enn fyr i india 10$ dagen for å utvikle å opprettholde siden :stuck_out_tongue: jeg har ingen anelse om hvordan slike ting foregår, men det var hvertfall det han sa

For 30% av den prisen, så får du en ferdigutviklet nettbutikk som kobler deg opp mot et kassesystem som eksporterer rett til regnskap osv. Bilder og tekst legger du bare inni kassa, og varelager, bestillinger osv er sømløst integrert mellom kassa og nettbutikken.

Hvis du faktisk sier hvordan du vil ha det uten at man må legge på et tjukt lag med tolkninger, så er du i feil bransje. Det å kunne komme med klare krav til hvordan man vil ha noe er noe de aller færreste klarer.

Dette blir som når vi spør deg om hvordan boligmarkedet vil utvikle seg. Vi forventer ikke å lære bransjen på et par kjappe spørsmål. :smiley:

4 Likes