Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morrow Bank MOBA - (tidl Komplett Bank (KOMP))

Noen her som sitter i eller har erfaringer med Komplett bank ASA?

2 Likes

Har kredittkort derfra. Ellers veit eg fint lite…

Tradet den en del i våres rundt 10kr. Skal se om jeg kan finne igjen noe av informasjonen jeg hadde

Fra Q3:

• Strong growth in net loans and profit • Growth in net loans at NOK 571 million in the quarter (+ 24%) and NOK 1 659 million year on year (+132%) • Profit before tax for the quarter at NOK 53.5 million compared to NOK 37.9 last quarter (+41%) • Satisfactory growth in the credit cards business
• Planned launch in Finland 1H 2017
• Project to investigate options to fully integrate Komplett Banks finance products into Komplett Groups check out and payment
solutions has started
• Successfully completed equity issue in Q3 2016 (net amount of NOK 200 million)

• Strong growth in net loans and profit • Growth in net loans at NOK 571 million in the quarter (+24%) and NOK 1 659 million year on year (+132%) • Profit before tax for the quarter at NOK 53.5 million compared to NOK 37.9 last quarter (+41%) • Satisfactory growth in the credit cards business
• Planned launch in Finland 1H 2017
• Project to investigate options to fully integrate Komplett Banks finance products into Komplett Groups check out and payment
solutions has started
• Successfully completed equity issue in Q3 2016 (net amount of NOK 200 million)

Outlook
 Continued strong growth expected. Prognosis 2016 at: • PBT: NOK 170-180 million (Previous guiding: 145-160) • Net loans year end: ~NOK 3 400 million (~NOK 3 200-3 400 )
 Well positioned for further growth
• Project to investigate options to fully integrate Komplett Banks finance products
into Komplett Groups check out and payment solutions has started
• Good development for Credit card operations
• Equity issued in Q3 of NOK 200 million positions Komplett Bank with capital to
• maintain its highly profitable growth story
• meet expected capital level requirements
• initiate cross-border expansion (Planned launch in Finland 1H 2017)

Mere kan leses i Q3 rapporten

3 Likes

Sitter med en lyttepost her. Spent på q4, men tenker at denne kan være god som sparing også.

Er Q4 som frister meg også, la inn et kjøp her tidligere idag, spent på om den går inn.

1 Like

Har drevet å sjekke litt.

Tydelig at de sikter seg inn på kundemassen til komplett med stort skyts, jeg måtte også bestille et kort for å få mer detaljer.

Tydelig at komplettbank prøver å kopiere det Banknorwegian har gjort med bonuspoeng/cashpoints. Vi vet jo allerede at Q4 er det beste kvartalet for retailhandelen. Så dette kan jo bli spennende fremover.

2 Likes

Komplett.no er en av de beste nettbutikkene i Norden og de utvider stadig. Komplettbank kommer til å nyte veldig godt av veksten til Komplett-systemet. Er litt som effekten paypal fikk fra ebay :slight_smile:

Jeg har også opplevd å få mulighet for delbetaling når jeg skal betale, ser den muligheten er borte nå. Mistenker at de driver å tester da denne funksjonaliteten ble pratet om i Q3 rapporten.

Nå har jeg fått det jeg ønsker meg her også :slight_smile:
Om Komplett fortsetter å utvikle så kan de plutselig bli en komplett kasse leverandør for nettbutikker. Dette er ren synsing fra meg men komplett konsernet er ikke kjent for å ikke satse :slight_smile:

1 Like

Tenkte jeg måtte få meg et sånt, for å følge med litt på hva de gjør ;D

3 Likes

Ser den kryper videre idag, vi er tydeligvis ikke de eneste som vil posisjonere oss før Q4 ;D

2 Likes

Alle som handler får nå tilbud om komplettbank MC!

1 Like

Delbetaling og utsettelse er også på plass. Så vi kan vel anta at det kommer endel nye kunder til :wink:

Har vært veldig lenge? :slight_smile:

Kort har vistnok blitt spammet til alle som handler i lang tid, har bare ikke tatt bilde av det før. Så utsettelse biten for første gang for 2uker siden. Men rakk ikke ta bilde av det og neste gang jeg sjekket så var ikke den muligheten der. kan ha vært bugg. Men nå har jeg iallefall dokumentert det :wink:

Mener det er langt fra nytt :slight_smile: En ting er at de kanskje prøver å få mer fokus over på det nå, men muligheten har vært der ganske lenge, er i hvertfall jeg ganske sikker på… :slight_smile:

De nevnte det i Q3 rapporten som en funksjon som skulle komme. Så er kommet etter det.

Strammer seg til for hver dag nå. 16,40

Faktisk noe omsetning idag også, spent på hvordan Q4 blir. Alle tiltak annonsert i Q3 er jo gjennomført.