Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

JA helt enig… har gått inn med ca 5k på den … men føler meg ikke helt komfortabel helt ennå. Hvor skal jeg lagre de . hvilken wallet? foreløpigt er de på allcoin exhange. OG husk at minimum whithdraw fra allcoin er 33 INT i fee og og fem HPB i fee. minimum.

Edit: Kan lagre begge i etherwallet.

1 Like

Hva tenker folk om INT? Ser Suppoman har nevnt den positivt som du sier @Nocturne

Mye hype om dagen, så viktig å holde seg på jorda. Ser den har hatt en bra stigning etter rekommandasjonen fra overnevnte.

Tenker at om dette her er en virkelig en forbedret verson av iota. Så er vi en veldig tidlig fase. Hype… den har ikke vært i nærheten av hype ennå. Den har ukke vært lenge ute. En mcap på under 100 musd. Contra Iota med sine 7 milliarder i dag. En desent lotto kupong spør du meg.

1 Like

Allcoin folk her kjøper int? Så ikke den i oversikten over market men fant den manuelt. https://coinmarketcap.com/currencies/internet-node-token/#markets

Kanskje bedre å kjøpe på okex? Ingen erfaring med den selv, men ser jo at volumet der er betraktelig høyere både totalt og på INT enn på allcoin.

Kompis av meg kjøpte på Coinegg. Vurderer OKex selv. Har ikke helt godfølelsen for INT. All info er på kinesisk, lite markedsføring i vesten og lite hype spør du meg. Telegram har ca. 1.5k brukere. Men ja, kanskje jeg hiver mine 0.8 ETH inn i den som en lottokupong? Suppoman hiver frem IOTA siden det er IOT, men har vi noe mer å gå på enn den sammenlikningen? :slight_smile:

1 Like

Mistet selv godfølelsen etter jeg forsøkte å finne mer info. Men det er fryktelig vanskelig.

Har noen av dere sjekket ut Hadron forresten? De er i alpha mining fase, trangt i døren for å komme inn! Virker utrolig spennende, og det blir mining for hvermansen som foregår i nettleser. Folk tester det på alt, sykeste jeg har sett så langt er en som miner med smart-speilet sitt! :stuck_out_tongue:

Hvordan det blir med ICO eller pre mine er vel ikke helt klart enda da det først og fremst er teknologi testing nå. Men det som mines får man beholde, og det er airdrops :slight_smile: I tillegg vil det som mines nå få en spesiel tag som vektes ekstra i stake.

2 Likes

Denne mannen har vel den beste analysen på INT foreløpigt.

1 Like

Denne karen har truffet peeent på mye tidligere

2 Likes

IOTA er et faktisk prosjekt, med ekte teknologi. Redditen er full av ro og tro på fremtiden… De har seriøse samarbeidspartnere som Bosch… Tangle-er en slags distribuert blockchain og på et vis blockchain 2.0. Har veldig troen, på litt mellomlang sikt

1 Like

I know, jeg henviste til INT, at folk tror INT er som IOTA :wink:

Ja, det virker som du har oversikt, så jeg syntes det var litt rart

1 Like

Suppoman hiver frem IOTA siden det er IOT, men har vi noe mer å gå på enn den sammenlikningen? :slight_smile:

Jeg regner med det er den setningen du viser til. Som sagt mener jeg INT sammenlignes med IOTA, og meningen med setningen var å spørre om det var noe mer info som kunne underbygge en slik sammenligning. Jeg synes IOTA er et spennende prosjekt, og dersom INT kan være et nytt IOTA så bør man jo absolutt ta noen lodd! Men jeg finner som sagt lite info om INT.

Arcblock virker interessant, dog litt høy hardcap. 2% bonus ved sign-up her: https://www.arcblock.io/s/V2gQKKgbkM6i538

Merk at ICO er 3. februar, men registrering/whitelist stenger om 2 dager!

image

1 Like

Er det noen som har funnet mer informasjon om INT?

Noen som har kjøpt?

Så reviewen til Suppoman og ble solgt. Har signa opp - har ikke lest whitepaper enda men det blir sengelektyre når jeg legger vesla i kveld :smile: (Noen unger er fostret opp på god natt historier, andre på white papers… )

1 Like

ArcBlock så veldig interessant ut. Har registrert meg men må vente noen dager før jeg får handlet.

Denne blir stor når hypen blir større. Men her kommer jeg til å være langsiktig. Teamet er litt lite men med 40 mUSD i ICOen så tror jeg de skal klare å hente folk :slight_smile:

Kan FORT bli en topp 10’eller topp 5 coin om 1 år, om de klarer roadmapen. Sitter bare å vurderer hvor mye jeg skal inn med :slight_smile: :thinking:

2 Likes

Arcblock kan bli vill, årets ico for min del (sålangt).

1 Like

Det er vel bare whitelisting foreløpig?