Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Hvis dere fortsatt ikke har kommet inn. Ikke bruk gmail, virker som mailene blir blocket.

Sett nok på den til at jeg har lagret 15. januar i kalendern.

Thekey ICO virker derimot skuffende. Redusert til maks 10 NEO pr.pers og 10.000 NEO sammenlagt. Kan bli tøft å få med seg noe som helst.

Hva mener dere om Kodakcoin? vurderer sterkt å legge igjen en del hos dem.
Har selv stortro på konseptet, kan løse et kjempe problem for fotografer.
https://kodakcoin.com

Da tok jeg noen lodd i LaLa World jeg også. @VargVemund skal ha fått bonusen sin også :wink:

1 Like

noen som vet noe mer om Wanchain ICO?

Er ikke den over for lenge siden?

Har ikke fulgt helt med i timen når det gjelder wanchain. Så neste mulighet for å kjøpe denne blir når den kommer på børs? @Mr.Bee

Det stemmer.

1 Like

Men hva skal man tjene på som eier av en kodakcoin?

Samme som det å være eier av en whatever-coin? Prisøkning :slight_smile:
(Forøvrig ville jeg heller kjøpt aksjen en coinen, men det er bare meg)

LaLa world vil jo ha 250.000.000 coins som fordeler seg slik:

  • Team: 37.500.000
  • Advisors: 25.000.000
  • Reserve: 37.500.000
  • ICO: 150.000.000

Hva blir her å regne som circulating supply?
Jeg tenkte først 250’, noe som gir en mcap på 31,1 MUSD med nåværende ETH-kurs

Her er btw min referral link :slight_smile:
https://tokensale.lalaworld.io/register/4bWuSxk8AV1hPN8

Jeg forstår det slik at team+advisor tokens er “locked” i 6-12mnd, så de er vel i praksis ikke circulating før de blir frigitt? Usikker på hvordan det evt. vil fremkomme på CMC/livecoinwatch o.l dog.

CMC opererer jo med circulating supply (som mcap regnes fra) og max supply. Reserve blir vel heller ikke frigitt, så da vil vel mcap ved 150.000.000 coins være 18-19 MUSD.

Tror jeg henger på Lalaworld. Men kan jeg bruke Eidoo wallet til ICO?

Dette er veldig positivt spør du meg. Greit ikke så stor inngangsbillett med kanskje 1000 dollar pr pers, og maks 1000 eiere. Dvs at mange vil stå på itsiden og vil inn, faktisk kanskje også dem som har fått kjøpt i ico - ikke såå mye spenn å tjene for den enkelte men likevel synes personlig jeg det er positivt…

Update ang. LALA World ICO og KYC:
We are bringing an important change in the KYC process and would request everybody to update.

Dersom du allerede har lagt inn KYC dokumenter må du gjøre det på ny da de nå har endret prosessen. :man_shrugging:

1 Like

Får bli i kveld jeg hiver meg på, og med mew. Er litt i farten men hva var minimum eth bidrag?

Jo, mente egentlig ikke negativt for firmaet, mer at det blir veldig vanskelig å i det hele tatt komme inn. 25.000 medlemmer bare i telegramen deres.

1 Like

Lurer jeg og på