Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptosekken.no

Hei! Noen som har erfaring med kryptosekken.no?

virker som at 2 kompiser har startet i en privatbolig(googlet adressen)

registrert i brønnøysund registeret:

https://proff.no/selskap/kryptosekken-as/svartskog/internettdesign-og-programmering/IDKI27W0C2C/

1 Like

Jeg har brukt kryptosekken i et par år nå og det har fungeret helt utmerket for meg.

1 Like

Takk for svar. Prøvde ut opplegget deres selv og må si jeg ble imponert.

Det ble litt for mye feil for meg da jeg prøvde for et par år siden, for mye manuelle endringer jeg ikke taklet, så jeg gikk over til tokentax (men betalte der for vip-tjenester). Kan tenke meg kryptosekken har blitt bedre!

1 Like

Kan også utenlandske skatte-tjenester brukes? Og hva er erfaringen?

https://www.youtube.com/watch?v=xC4-VqOAhSE

1 Like

Ja, jeg hsr god erfaring med tokentax!

2 Likes

Har litt problemer med å importere tall fra bitmex, lagd api key og importert men ser ikke ut som summene blir med? tapene i xbt value blir ikke regnet om til Euro/dollar. så ser ikke ut som den regner xbt value før/etter heller? noen tips? Den klarer heller ikke får med seg xbt value i hver trade heller står feks. tap: og ingen sum.

1 Like

Da har jeg fått prøvd ut Kryptosekken.no og den kan anbefales! Et stort pluss er integrasjonen med altinn slik at når alt var satt opp så var innsending til altinn kun ett tastetrykk unna :+1:

2 Likes

Kun med API fikk ikke jeg med det som var kjøpt med visa og det som var utbetalt med SEPA. Dersom du fikk opp en rød side med en slags feilmelding da du skulle utføre beregningen for skatt, som forklarer at de ikke alltid får med alle slike transfer, skal forklaringen på hvordan du skal gå videre for å løse problemet stå der.

Vet ikke om det gav svar på spørsmålet. Fikk du ikke med noen tall i det hele tatt?

får opp overføring inn med xbt verdi men tapet står det ingen verdi på bare blankt, hmm

26.03.2020 09:01:33 Overføring inn BTC0,0015 Bitmex
26.03.2020 13:00:00 Tap NOK0,0000 BTC0,0000 Bitmex CFD: Tap på posisjon i XBTUSD

Okei. Jeg er usikker, dessverre. Jeg hadde ikke dette problemet selv. Jeg har derimot hørt, fra en kompis, at kundeservicen deres er meget behjelpelig.

får prøve litt i kveld og se om jeg skal importere fra csv i steden om den blir mer riktig siden apien ikke får med tapet.

1 Like

Jeg vil anbefale å ta kontakt med Kryptosekken via deres gruppe på Telegram. De som driver det er vedlig behjelpelig dersom man har problemer eller spørsmål, og har nok interesse av å finne ut om det er noe galt med måten de håndterer Bitmex på.

1 Like

Flere som har erfaringer med kryptosekken? Med Binance?
Føler det er rart å overlevere all data til en side jeg ikke kjenner😄
Har lyst til å få det riktig og bare betale den skatten jeg skylder.

Håper du har søkt om utsettelse.

Kryptosekken er legit. Bra folk

2 Likes

Satt inn penger 2 ganger i Januar. Eide nesten ikke Krypto ved årsskiftet.
Så tenkte å ta alt på skattemeldingen i 2022👍

Tapte endel i 2017. Men det ser jeg egentlig som tapt siden jeg ga f… I å føre det opp. Da jeg ikke hadde oversikt.

Godt å høre at kryptosekken er legit. Da prøver jeg dem👍

.

1 Like

Yup fikk bare kred til kryptosekken, fikk personlig hjelp i 2t. som jeg følte var mer enn det jeg betalte for tjenesten :ok_hand: :+1:

1 Like