Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Det begynner Ä se lysere ut. Har ikke sett pÄ mcap men nÄr den hacke-nyheten fra Japan ikke skremmer folk tenker jeg muligens vi har bunnet for nÄ (kort sikt).

Da var det bare Ä vente pÄ 300% sÄ jeg nÄr neste uttaksgrense :joy:

Skulle vel meldt meg opp pÄ arcblock og gÄtt all inn for en mulig 10x+ etter hype Ä dÞmme :stuck_out_tongue:

Ekstremt viktig bull break i kryptomarkedet nÄ.

Er den bekreftet. ?

Nei, mÄ vel bryte $11700 pÄ Bitfinex. Men trendlinjen er brutt med svÊrt hÞyt volum, sÄ oddsene er gode.

1 Like

Kjempestor buy-in pÄ bitcoin!

ETH ser ogsÄ veldig sterk ut nÄ;

5 Likes

ETH Bitfinex leder an. Har allerede brutt opp og er forelÞbig mer bullish enn BTC. ETH Gdax mÄ bryte 1098,7.

1 Like

Gikk inn i ETH pĂ„ €850 pĂ„ Gdax i gĂ„r. Ser forelĂžpig bra ut!

6 Likes

Bra kryptotracker for mobil som ble lansert i dag. Jeg har vÊrt betatester og er veldig fornÞyd! Neste versjon kobles til exchanges sÄ den oppdaterer de faktiske beholdningene man har. Prisen gÄr vist opp til neste versjon. Enkel, oversiktlig og bra! Anbefales :slight_smile:

https://itunes.apple.com/us/app/crypto-price-tracker/id1333696099?ls=1&mt=8

4 Likes

Nice!

Skal teste. Synes Blockfolio er litt kronglete.

1 Like

Finnes den for Android ?

Hvordan er alarmfunksjonen? Vet du om man kan fÄ vekkerklokke-lyd, ikke bare en meldingslyd?

Lol
 enda bedre, fremfor alarmlyd, kan man legge inn denne i lyd?

image

Er vistnok pÄ trappene!

Ikke nÄ. Sendte en forespÞrsel til utvikerene om det - tror det er en iphone-greie. MÄ i sÄ fall kobles til alarmen pÄ telefonen. Merkelig man ikke kan bruke individuelle lyder pÄ notifikasjoner


3 Likes

Tre Coins som jeg ser er High/RIsk som bÄde HPB og INT var. NÄ blir HPB listet pÄ Kucoin. 5 Feb.

Data (DTA) Thetha (THETA) Nebulas (NAS)

Disse er ihvertfall under radaren. Opplever at hvaler har store salgsvegger akkurat nÄ pÄ DTA og THETA. Ihvertfall min teori.

Videon er absolutt verdt Ä ta en titt pÄ.

Vurderer Ä opprette eget AS for Ä adskille privatÞkonomi og Crypto. + evt minske statens sugerÞr i portfolioet. Noen her som har formeninger om det er en god ide, og isÄfall hva slags eierform en burde velge?

Hva mener du med “minske statens sugerþr”? Beskatningen er vel lik i AS og privat.
Hva tror du det vil koste deg Ă„ bokfĂžre all krypto-tradingen i et AS
?

Jeg hadde ikke flyttet noe krypto inn i et AS:slight_smile:

Tenker da i tilfelle pÄ at jeg har hatt diverse engangsutgifter for innkjÞp av ting relatert til Crypto oppbevaring og trading. Og ogsÄ kontinuerlige utgifter til charting og trading software, som jeg da kan fÞre som utgifter og fÄ skattefradrag pÄ.
Kostnad av bokfÞring har jeg ingen peiling pÄ nei :stuck_out_tongue:

Her diskutere Senatet Bitcoin. :airplane:

1 Like

Jeg har vurdert det samme. AS tror jeg er veien Ä gÄ her, slipper vel Ä skatte fÞr man tar ut gevinst da, istedenfor Ä skatte av alle transaksjoner som nÄ.

1 Like