Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Alle tradingplattformene med høy giring er dyre så vidt jeg vet! Det er en stund siden jeg har tradet selv, etter å ha gått på noen smeller. Så lenge du bruker limit-ordre er vel ikke BitMex så ille? Så vidt jeg har forstått er maker-fees negative på Bitmex, så om du legger inn limit-ordre får du rabatt på ordren istedenfor å betale. Men det kan hende jeg har misforstått.

Ellers, om du skal trade uten giring er Binance rimelig på fees, spesielt om du har Binance-coin. Ellers tror jeg Coss har noe giring og også er billig. Ellers har visst Robinhood veldig lave fees.

Si gjerne ifra om du finner ut av det!

Takk for svar, tror jeg bare holder meg til Bitmex, men håper CMC og Saxo (de store) kommer på banen da vil prisen for å trade crypto faller mer.

Fikk forøvrig ridd short squeezen i kveld:slight_smile:

1 Like

Fikk meg legder Nano S… Og må si at det føles godt og ha cryptoen safe. Og dt ble så mye enklere… Anbefales…

3 Likes

Noen som har sett på Hashgraph… kan dette felle crypto… ?

De skal visst ha et event den 12 Mars

Bull for altcoins :slight_smile:

Nå har det vel skjedd en feil? :rofl:

1 Like

Ja, Paccoin lå på 3. plass i total mcap et øyeblikk :slight_smile:

Hvor lenge før airdrop eller fork tror dere kursen vanligvis begynner å gå? Jeg vurderer å øke en del i krypto og tror PRL som gir 1:1 SHL 6. april kan gå på et bra drag. Tenker jeg etter dette skal diversifisere litt i ETH, IOTA, PRL, crypto20 (eller et annet fond) og kanskje også øke litt i Nano om prisen er grei.

1 Like

@SVEINRONNY @Biotec

http://www.komodoplatform.com

Ny website online i dag :slight_smile:

2 Likes

Jeg og. Om ikke så lenge, men trenger midlene til å gjøre det først. Ingen formening om airdrop/fork…

Warren Buffet’s sitat “be fearful when others are greedy, and greedy when others are fearful” tror jeg er ekstremt gjeldende nå. I tillegg er vi enten i eller rett ved kapitulasjonsfasen fra boblegrafen som er blitt postet her mange ganger. Mulig det kommer et skikkelig drag til ned, men om man zoomer ut litt tror jeg dette er en veldig god periode å gjøre langsiktige kjøp i.

Den initielle planen min da jeg gikk inn i krypto var å kun gå inn med en lyttepost før et eventuelt krakk. Jeg var veldig heldig med inngangen i Raiblocks så det ble fort mer enn en lyttepost, men om jeg følger den originale planen burde jeg skyte inn mer nå.

2 Likes

Takk for tipset, solgte litt vrm og lbc midlertidig for å øke i prl :slight_smile:

1 Like

Kjøpte litt ekstra nano for 1 eth i går og solgte for 1.6 i dag. :wink: Gikk inn i Nulls. Tydelig en slags wordpress for blockchain. Noen som har gjort skikkelig research på det?

BTC/USD på veg ned til SMA 200 igjen? 6700 ca.

Failet OHS

ETH/USD på veg ned til SMA 100 igjen? 651 ca. - regner med den ryker denne gang og ned mot SMA 200? 450 usd ca.

Indeed. Prøver enda å finne ut av hvordan jeg shorter. Etter det jeg har skjønt skal man kjøpe BTC, overføre dette og bruke det som collateral - men man kjøper faktisk ikke BTC på Bitmex men kontrakter… noen som har prøvd?

Stemmer. Det har vært skrevet en god del om Bitmex i diverse tråder. Men jeg vil anbefale å lese deres egne sider, det er godt dokumentert. Les gjennom alt en 2-3 ganger så du skjønner litt av hva du begir deg ut på. Den er en ganske høy terskel, men vel verdt å bruke litt tid på!

Men advarer om at det er farlig avhengighetsskapende! :slight_smile:

BTW: Price action nå! 7.5 mill short rekt på Bitmex, ouch… glad jeg ikke er short nå!

1 Like

Jeg shorter på Bitfinex. du kan bruke nesten hvilken som hels currency egentlig å sette i Margin eller overføre til Usd .

1 Like

Er det slik at du ikke shorter faktisk asset sånn som hos Bitmex eller shorter du faktisk asset? Jeg ønsker å shorte BTC men da med BTC og ikke kontrakter… :slight_smile:

ja du kan shorte med Btc… Nå har jeg ikke konto på Bitmex…