Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Neida, hÄpet bare at noen kunne overbevise meg at Ethereum var sÄ mye bedre enn Eos. Slik det ble pÄstÄtt. Ville ikke frem til noe annet.

Men merker kjapt at vi ikke kommer noen vei med denne diskusjonen, sĂ„ kan like godt legge den dĂžd med en eneste gang😊
NÄr man ser pÄ kursene nÄ om dagen sÄ har vel ingen noen verdens ting Ä klage over :upside_down_face::upside_down_face:

Ingen av mine innlegg har jo noe med det Ă„ gjĂžre, jeg skrev jo bare at det er mange cryptoer som har kalt seg og blitt kalt ethereum killers.

1 Like

Kan vĂŠre han mener den ikke er paraboliisk fordi stigningstakten ikke har vĂŠrt Ăžkende men bare bratt fra start?

Legg i Funfair og doble omsetningen :stuck_out_tongue:

Hele poenget med kryptovaluta er at det er desentralisert. SÄ at folk kjÞper sentraliserte coins som Ripple og EOS er nok bare mangel pÄ kunnskap.

1 Like

Ripple er ikke en coin. KjÞpte eth og eos samtidig. Har mest gevinst pÄ eos
 sÄ du for mene hva du vil.

Skal ta en kikk pÄ det :slight_smile: men jeg er egentlig litt for mye diversifisert i krypto sÄ tenker ikke Ä ta inn flere. Jeg har god erfaring og godt inntrykk av EOS. Derfor har jeg mesteparten her. Pluss TA av kursen ser bra ut. Og nÄr man har holdt pÄ med aksjer sÄ er man alltid interessert i Ä vite hvor mye som er spyttet inn. Det var vel 4 milliarder usd om jeg ikke husker feil. Ingen kryptoprosjekter er i nÊrheten av det. Ikke mye lavere enn mcap :slight_smile:

Artig Ă„ se tilbake til:

1 Like

Noen instrumenter som jeg kan shorte bitcoin med pÄ Nordnet?

Tviler. Bitfinex funker utmerket til shorting av btc.

Hvis dumpen som foregÄr nÄ fortsetter kan de bare copy / paste artikkelen :wink:

Stemmer :joy::joy: Er et stykke ned til 400 usd da :see_no_evil:
Bitcoin brÞt jo nettopp opp igjennom trendtaket for noen dager siden, da pleier vel investtech og spÄ enda brattere stigningstakt, kjenner jeg de rett.

Btc fortsatt opp over 7% siste 24t.
Virker som det er altcoins og ethereum tokens som tar mesteparten av stÞyten ogsÄ idag


Hvor lenge til “alle” er inne? :slight_smile:

2 Likes

https://trends.google.com/trends/explore?date=2017-01-01%202019-06-27&q=Bitcoin

Er nÄ rundt 20% i forhold til perioden med mest sÞk pÄ Google.

1 Like

timeschartet til BTC ser jo ikke akkurat lovende ut, dagschartet ser OK ut forsÄvidt.

OgsÄ pÄ Hegnar av alle plass! Nesten sÄ dette er et salgs-signal :sweat_smile::see_no_evil:

3 Likes

Jeg skal ha trendendring pÄ daily fÞr jeg begynner Ä shorte denne. Altfor volatilt og uforutsigbart hvor denne haren hopper. Har brent meg i en shortskvis i krypto fÞr. GjÞr ikke det igjen for Ä si det sÄnn :smile:

3 Likes

Jeg var loong siden vÄren 2017
 og nÄr jeg Äpnet konoen for fÞrste gang pÄ over et Är. sÄ prÞvde jeg meg pÄ en short. Halve bitcoin tapt. Kjempeflaks kaller man det

Er ikke noen her inne som har noen bestemÞdre som har begynt Ä anbefale dere Ä kjÞpe btc allerede nÄ?

MĂ„ nesten ut Ă„ ta tempen ved Ă„ hĂžre med mannen i post-bilen og isbilen og hĂžre om de anbefaler Ă„ kjĂžpe nÄ