Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Fått med deg hvor mange prosent den har gått opp i det siste?

Ja jeg har det…

har fulgt med på bitcoin siden før den krysset 1.000 USD og da syntes folk prisingen var sinnsyk også.

Det jeg syntes er interessant er at folk på Tekinvestor som jeg vil tro kan mer om krypto enn de fleste svarer at de ikke ville kjøpt før den har nesten halvert seg og 20% svarer at de vil se en reduksjon på 72-95% før de anser bitcoin som fair priset.

Det er så vanvittig mye hype i crypto, alle kjøper et produkt de ikke forstår hva er.

2 Likes

BINGO :smile:

1 Like

Buy low sell high, ikke overraskende at folk som har greie på krypto svarer det de har gjort. Alt er hype?

Svarene du får i denne spørreundersøkelse er akkurat der folk har buy ordrene sine. Hadde svarene vært anderledes ville jeg vært mer bekymret, ikke mye overasket…

Poenget til @Irathi er vel at fallhøyden er stor på disse nivåene - noe jeg er 100% enig i.

Jeg misforsto spørsmålet. Svarte på hvilket nivå jeg mente ville være en ok inngang. Svarte dermed 15-17000$.

Ny avstemning:

Hvilken kurs har Bitcoin 01. februar:

  • 0-999$
  • 1.000-4.999$
  • 5.000-9.999$
  • 10.000-14.999$
  • 15.000-19.999$
  • 20.000-24.999$
  • Over 25.000$

0 stemmegivere

Ikke uenig i det. Men synes ikke det er obs obs overraskende svar.

Tok du deg nær av “OBS!” ?

Ja… :joy:

1 Like

Bedre den vote nr 2, vote nr 1 kunne misforstås.

Ellers synes jeg denne er litt artig, blir spennende å se om det blir noe RIP eller ikke.

4 Likes

En spørreundersøkelse om mcap på btc og krypto markedet hadde vært fint.

Ifølge spørre undersøkelseen er dem i + om noen uker. Kjøp litt til på vei, enda fortere
:grin:

Oppdaterig fra Enigma (ENG):

Jeg tror det har mer å gjøre med hva folker villige til å betale for den per dags dato, kjør samme poll i desember 2018, så ser vi om noe har endret seg, fundamentalt i BTC eller bare mentalt i oss? :slight_smile: Jeg personlig synes ikke BTC er verdt en eneste dollar, men for å trade den betaler jeg det jeg må hvis jeg tror den skal opp. Alt er relativt.

Jeg svarte 11-13 fordi det er der neste store støtte ligger. Jeg kjøper selvfølgelig ikke mer BTC nå på dette nivået når BTC jeg køpte på 3-4000 dollar skaffer meg mer verdi i 4-fold for den prisen per % den stiger. Stiger btcoin 1% idag, så stiger min beholdning 4%.

“Compound interest is the 8th wonder of the world.”
-Albert Einstein

1 Like

Dagens utfordring: Finn en feil

1 Like

Jeg gikk inn med en liten slant her. Fortsatt litt rabatt i ICO, 19%. Hardcap på 100.000 ETH, maks 1,5 mill coins.

28% gebyr på trades med profitt, 18% til traderen, 10% til covesting. Ingen gebyr om traderen du kopierer går i tap. Men jeg tipper man vil tape innsatsen…

Uansett kanskje en ide for dere som er dyktige på å trade…? Det kan jo være en måte å skjerpe sansene litt.

Høy risk å la andre trsde for seg men kanskje litt moro å være med på. Har forsøkt det samme på etoro uten spesielt hell.

Såg denne i går!
Steik nå er Bitcoin mainstream! Sakte, men sikkert blir krypto en ny aktivaklasse/Asset class.
Råkult.

1 Like