Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Fin reise. Ikke mer en man trykker oppdater sÄ er kursen forandret. Over 37 nÄ :star_struck:

1 Like

Enjoy :slight_smile:

1 Like

Passerer snart chainlink i mcap :star_struck:

Sykt! Klarer ikke ta navnet deres seriþst, hþres ut som et tsjekkisk danseband😅

2 Likes

Er dette blockchains svar pÄ dette oppslaget? :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

6b53212b-b180-460e-a07e-83dcf234782d.jpeg

2 Likes

Gjorde en liten switch i gÄr, byttet fra denne:

https://www.redpulse.com/status

til denne:

Har sett pÄ det som har vÊrt foreslÄtt i trÄden og bortsett fra polkadot sÄ er coinsene som er forslÄtt ikke pÄ Binance, og pga av latskap sÄ orker jeg ikke lage ny konto en annen plass :upside_down_face:

ok. Da regner jeg med du kjÞpte LEND som jeg skrev om ifjord/vinter. Slik at du nÄ har 100x i gevinst? :grin:

I vinter var jeg ikke aktiv pÄ krytptofronten, sÄ nei ble ikke rik denne gangen heller :pensive:

KjÞpte LEND i 2018. SÄ plutselig nÄ at den hadde skytt fart. Dessverre hadde jeg mest i REQ.

Ser du bytter fra en som ikke har tatt av, til en som allerede har steget veldig bra. Opp 230% bare de siste 30 dagene. Har vel steget 12x bare siden juli. Er det grunnen til du skifter?

Det er ikke slik at jeg tror PHB er en dritt coin, men mistet litt troen for en stund tilbake nÄr den gikk 5 gangen og tilbake igjen pÄ under et dÞgn, altsÄ er den enkel og manipulere. Er den enkel Ä manipulere er ikke interessen for Ä kjÞpe coinen sÄ god. Min erfaring er at lite volum ofte er et dÄrlig tegn i kryptoverden.

Band har nettopp blitt listet pÄ Binance, den er inne i en fin trend og har hÞyt volum. Og slik jeg ser det, sÄ er heller ikke Band en dritt coin.

1 Like

Det gÄr begge veier og kommer an pÄ horisont. GÄr man inn i prosjekter med lavt volum sÄ burde man lese veldig mye fundamentalt og ha veldig god tÄlmodighet. Ikke bruke penger man trenger i slutten av mÄneden :wink:

Dette stemmer i nye coins (mengdene har ikke oppdaget den enda), men i eldre coins mener jeg ikke det samme er like gjeldene. Vi fÄr bare vente og se :blush:

Tja, Lend husker jeg hadde en omsetning pÄ Binance pÄ 2-3 btc i dÞgnet pÄ Binance i fjord. Det var nesten sÄ jeg fryktet de skulle bli de-listet pga det, noe Binance faktisk gjÞr. Uansett, de var ganske tidlige ute av ico`er pÄ Eth-blokkjeden.

Gni det inn du :laughing:

EOS?

Noen som har sterke meninger om denne?

1 Like

Kjapt, billig Ä bruke. Har ogsÄ forstÄtt det som en grei plattform Ä bygge dapps pÄ. Det store spÞrsmÄlet er jo om det er en sentralisert plattform eller ikke.

Har heller ikke tatt like mye av slik mange trodde. Tror det er den coinen jeg har stÞrst negativ utvikling pÄ i portefÞljen min.

Folk i Argentina mÄ kjÞpe etter deres valuta kollapset. Vi er heldige som kan kjÞpe fÞr


2 Likes