Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LongTrader´s portefølje mix

Som så mange andre, setter eg opp min portefølje. Mest for min egen del, men også for de som vil følge. Siden eg vet der er noen som har ventet på denne. Så håper eg dette blir nyttig for flere.

Har nå holdt på 3 år i denne omgangen etter sist pause, og tenker å holde på 2 år til før eg trapper ned.

Innlegg senere vil holde info om hva, hvorfor, target, håp og drømmer :joy::wink: Og inn / ut svingtrader, og annet eg styrer med​:ok_hand:

Disclaimer:
Eg eiger alt eg sier eg kjøper, her kan bli tap men satser på denne tråden vil øke avkastningen og vil tvinge meg til og tenke mer.

Ramser opp de eg holder nå, mer info kommer senere om hver enkelt.
Xbrain
PCIb
Ultimo
SoftOx
Quia
Targo

8 Likes

Xbrain

Kommande 12 månader:

  • Utlicensiera rättigheter för försäljning och marknadsföring av Xlucane i Latinamerika och Japan.
  • Kinaavtal med CR Pharma gällande Xlucane.
  • Sista patient in i Xplore studien.
  • Övergripande resultat på det primära effektmåttet och klinisk studierapport.
  • Ansökan om marknadsgodkännande för Xlucane i Europa och USA.
  • Avtal för Spherotide.
  • Avtal Xdivane och Xcimzane där strategiskt samarbete redan initierats kring dessa.
  • Fas 3-studie för Spherotide.

Target : Denne er long, sikkert 12 mnd, kurs nå på74, litt under Mitt gav på 76, forventer 5x i avkastning.

2 Likes

PCIb

Long. Avventer godkjent ggk før salg

Bonus AZ - også videre

Target : Høyt.

2 Likes

Ultimo
Vi har følgende i høst:

  • TET i klinikk
  • partner og informasjon om studien I q3
  • Top linje data 1år melanoma
  • 5års data for lungekreftstudien
  • Flere partneravtaler
  • Osv

Potensialet i Ultimovacs er nesten ubegrenset :wink:

Kurs nå - 50lappen.

Herlig Long :+1: Sitter i pc, x, red, dia og epi. Gromme uker/ par måneder fremfor oss nå :rocket:

1 Like

Soft-OX

12.08.2020, 22:33:33
SoftOx’ sårbehandlingsløsninger (SWTS) for behandling av alvorlige infeksjoner i sår er bevist sikker og godt tolerert i avgjørende dyrestudie – åpner for første klinisk studie på mennesker.

Kurs nå - 51.

Eg har litt høyere gav.

Takk, noen der ligge på watch listen, vi får se hva høsten bringer :wink:

Quia

  1. Er vel min posisjon med høyest risk slik eg ser det. Men den er nettopp ferdig med en emisjon, finansiert for et år, og med stort potensiale.

https://www.quiapeg.com/

Kurs nå . 2,1.

Target: Dette er en long posisjon for å se om de klarer ta 20-30% av markedet som der er på:

Stor marknadspotential för QPG-1029
Liraglutid marknadsförs av Nova Nordisk under namnen Victoza® och Saxenda®. Under 2018 rapporterade Novo Nordisk försäljning av liraglutid på ca 4 miljarder USD. Patentet för liraglutid går ut 2023. Detta öppnar upp för generika och ”bio-betters”, såsom QuiaPEGs QPG-1029.

Vurderer en inngang i Integrum til uken på long.

Targo - har en liten post , ser for meg å øke i oktober,

Kurs nå 6,8

Rec er spennende således Magnora i disse esg «tider» Snakket litt løst med @InVivo om q, men gikk ikke på da den lå på 35,- :frowning:

Pcib - 47 - hold
Quia - 2,07 - kjøper litt mer
Softox - 51 - kjøpt litt mer
Targo - 6,9 - hold
Ultimo - 49,4 - hold
Xbrain - 76 - hold

Legger resten på trading listen på is frem til noe skjer. Satser på xbrain reprising eller ultimo først.

2 Likes

Tar ut bear tesla før batteri dag. 17%+trade men ikke helt kontroll på det greiene der.

Pcib stiger fint.
Ultimo - venter på september meldingen eg håper på.

Tatt litt mer ultimo under 50. God helg :+1:

1 Like

Pas oppgraderer Xbrain, holder videre.

1 Like

Quia - mulig nytt patent på gang.

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=0&f=S&l=50&TERM1=Quiapeg&FIELD1=&co1=AND&TERM2=&FIELD2=&d=PTXT

Den er nok mange enig om

Dumpet litt pcib - 49,5

laster nano - 16,15

Tar ut soft 70+

1 Like

Husk å kjøpe tilbake lille lykt da long :wink: