Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Moons of Madness [Rock Pocket Games][Funcom]

Starter en ny tråd om Funcom og Rock Pocket Games nye spill som skal slippes til Halloween 2019.

https://twitter.com/moonsofmadness

Moons of Madness er et Lovecraft inspirert førsteperson psykologisk horror-spill som utspiller seg på Mars i en ikke så fjern fremtid. Vi følger Shane Newhart og hans interne kamp, og frykt for å utvikle lidelsen schizophrenia.

Handlingen utspiller seg i de siste dramatiske dagene før Shanes hjemreise. Shane og hans kollega Orson jobber med forberedelser til ankomsten av neste team, da tilsynelatende overnaturlige hendelser begynner å utspille seg.

Da psykisk lidelse i spill ofte blir brukt på en måte fremmedligjør lidelsen, vil Moons of Madness vise hvordan personen bak lidelsen og menneskene rundt har det.

Diskuter i vei

13 Likes

litt info om spillet fra tidligere tildelinger fra nfi:

1 Like

Div presse:

8 Likes

Minner meg om Firewatch, bare i rommet. Tror det kan bli kult, særlig om TSW teamet har hjulpet med story/gåter/puzzels. Er marked for slike solo spill også asså :slightly_smiling_face:

6 Likes

Litt vanskelig å vurdere et skrekkspill utifra en trailer, men førsteinntrykket mitt er at det ser større ut enn hva jeg hadde forventet. Spillet og settingen rundt ser jo også bra ut.




7 Likes

Sluppet trailer på playstation sin offisielle youtube kanal også

6 Likes

Bra like to dislike ratio, får følge med utover dagen :slightly_smiling_face:

3 Likes

Stort sett bare positive kommentarer så langt også

3 Likes

4 Likes

Funcoms CM, Natascha Röösli, jobbet i Rock Pocket i nesten 7 år. De er nok meget trygg på hva de går til nå. Dette blir et godt Halloweenprosjekt, det er jeg rimelig sikker på.
image

8 Likes

Hun er også sambo med en som jobber der.

3 Likes

Pressfire testade en tidig version av spelet för ca 2 år sedan

4 Likes

Jeg har også sett live gameplay av dette. Kjempespennende, men ikke nytt for min del, så derfor har jeg ikke kunnet skrive noe om dette siden jeg skrev jeg kjente noen av de da avtalen ble meldt🙂

4 Likes

Etter to timer på PS4-kanalen:

8 Likes

5 timer:

10 Likes

Tenkte på det samme, at PS4-kanalen er svært god reklame. :sunglasses:

1 Like

Jeg skal faktisk innrømme jeg er mer optimistisk på dette spille sin vegne enn CU.

4 Likes

Ikke uenig, men tror også CU treffer en fin nerve (They Are Billions). Åpenbart at Funcom velger sjangere og nisjer med omhu for sine mindre prosjekter.

2 Likes

Yep, Jeg tror 2019 blir helt ok :wink:

2 Likes

Helt enig, jeg tror egentlig jeg bare kan bli positivt overrasket av CU.

2 Likes