Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

NANO Fundamentale Forhold (NANOV)

Gir du er juicy referat?:smiley:

1 Like

se selv:

3 Likes

Har sÄ elendig nett her pÄ jobb sÄ hvis noen gidder hadde det vÊrt supert med en lite kort referat, pÄ forhÄnd takk :blush::blush:

FĂžlte jeg kom rett inn i en familiesammenkomst over nett :sweat_smile: Plutselig dukker en hvit fyr opp i en av rutene :clown_face:

2 Likes
6 Likes

ME-401 under «Emerging Therapies», mens Betalutin ligger under «Other promising therapies»??
Er ikke de kommet noksÄ likt i utviklingslÞpet?
Nevner ikke Archer under combi heller, men det er vel kanskje naturlig utifra fremdriften.

https://www.globenewswire.com/news-release/2020/09/22/2096986/0/en/Global-Follicular-Lymphoma-Market-Insights-Epidemiology-and-Forecast-2017-2019-2020-2030.html

1 Like

Stusset over den selv. PÄ veien mot godkjenning ligger de nok side om side nÄ, men jeg tror MEI har hÞyere fart mot mÄl slik det stÄr nÄ.

1 Like

Ser at Mei fram til februar i Är hadde 2 armer i ME-401, hvor den ene ble kuttet. Samtidig som den ene ble kuttet ble ogsÄ pasientantallet kuttet fra 165 til 120. Kan ikke forstÄ annet enn at Nano ogsÄ skal fÄ samme behandling nÄr de kutter en arm? Ser for Þvrig at det ikke er oppdatert siden 12.mai for Nanos del pÄ https://clinicaltrials.gov/. Kan jo ha vÊrt litt morsomt Ä funnet ut hvor lang tid det tok for Mei, fra de fikk beskjed/valgte Ä kutte 1 arm, til de fikk redusert antall pasienter?

For Þvrig virker det som at Mei hadde data pÄ 36 pasienter med Zandelisib(ME-401) ved ASCO i Är? Har ikke gÄtt i rekordfart der heller med andre ord.

4 Likes

Data de har presentert kommer fra en phase 1b studie hvor me-401 prÞves bÄde i mono samt i en del kombinasjoner. Har ikke blitt sluppet data eller Info om hvor mange de har Innrullert i TIDAL. Den er guidet ferdig innrullert i q1

1 Like

“Data from a total of 57 patients treated with zandelisib on the intermittent schedule, including 36 patients with r/r FL, 10 patients with r/r chronic lymphocytic leukemia (CLL), and 11 patients with other B-cell malignancies, was featured in a poster discussion at the American Society of Clinical Oncology (ASCO) 2020 Virtual Scientific Program.”

“The overall response rate in 36 patients with r/r FL was 83%, with 22% achieving a complete response.”

SÄ vidt jeg forstÄr betyr det at de hadde data pÄ maks 36 stk i monobehandlingen?

Det er korrekt, men du blander fortsatt deres fase 1b studie med deres pivotale TIDAL studie. Dette er fra fase 1b

Ser det nÄ! Men de har fortsatt fÄtt redusert pasientantallet, noe jeg hÄper Nano ogsÄ kan fÄ!

De oppdaterte protokollen til 120 pasienter 4 februar 2020. Forrige update fĂžr det var 11 desember 2019. Om det var til hjelp?

I samme Ă„ndedrag som de gikk fra paralell assignment til single group.

Noen med peiling som kan gi oss litt innsikt i hvordan ME-401 stÄr seg ifht Betalutin?

Slik jeg ser det har disse kommet forholdsvis langt i lÞpet, har relativt god safety og resultater i R/R FL som er noenlunde identiske (eller slightly dÄrligere) med Betalutin?

1 Like

Ehm, var spÞrsmÄlet dumt? Utdyp gjerne.

Synes ikke spÞrsmÄlet var sÄ dumt, men leser du noen poster oppover her sÄ finner du svaret. Verken nano eller mei har kommet med data fra paradigme eller tidal. Men ut fra fÞrste fase kan man jo si at det ikke er sÄ aldeles stor forskjell

DÄrlig Nano dag, men sett fra aksjonÊrlista sÄ er vel den veldig positiv eller?

3 Likes

Veldig interessant og fersk lesning fra (National Cancer Institute - cancer.gov) som toucher pÄ alle de relevante fundamentale forhold som ligger i luften for Nano fremover.

Fremtiden for Radiopharmaceuticals, lu177 relevans, kombinasjons regimer, administrasjon utfordring m.m.

19 Likes

Igjen, denne artikkelen bekrefter funnene i artiklene jeg la til pÄ smÄprat. CPI + RIT kan bli en killer combo i Ärene som kommer.
ForĂžvrig er veldig spennende artikkel Vegard!

“But there’s data suggesting that [immunotherapy] works better if each tumor, each metastasis, is exposed to radiation. So radiopharmaceutical therapy has an advantage there, in that once it’s in the body it reaches all metastases,” Dr. Capala explained.«

Highlighter denne ogsÄ

“I think they’re going to transform radiation oncology in the next 10 to 15 years,” Dr. Kunos said.

14 Likes

PĂ„ twitter senest i dag

Og aktĂžrene innen kjernekraft jobber med Ă„ skalere opp kapasiteten for 177Lu

10 Likes