Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL - Fundamentale forhold (NEL)

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Taxiflåte i Køben. Danskene er på hugget!
https://newsweb.oslobors.no/message/492632

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

7,3 % emisjon i nel på ath.

Forbilledlig handlekraftig ledelse!

2 Likes

Rask hoderegning tilsier at de vil hente nesten 1mrd. NOK. Heftig!

1 Like

Jeg var sikker på at den skulle komme i går :blush:
Da har de vel 1,4 mill på bok, og rustet for vekst og økonomisk uro.

Ja jeg også har bare ventet på det. De har hatt is i magen!

Nyhetsartikler januar 2020

https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/01/21/7490425/nel-i-all-time-high-etter-snuoperasjon

1 Like

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

DNB Markets tar opp dekning av Nel med en salgsanbefaling, melder TDN Direkt.

Kursmålet er satt til 5 kroner pr. aksje.

«Selv om vi ser interessante langsiktige muligheter for selskapet, er vi under konsensus for marginoppnåelse i 2019 til 2022. (…) Vi mener også at verdsettelsen er utfordrende og strukket, og ser nedsiderisiko som følge av fortsatt «cash burn», negativ inntjening fra elektrolysatorer gjennom 2020 og bekymringer for fremtidig finansieringsbehov», skriver DNB, ifølge TDN Direkt.

Sprekker bobla?

De er vel sur for at de ikke fikk være med i emisjonen :grinning:

Var ikke DnB Norge med der?

Fra en artikkel om emien: Meglere er Arctic Securities, Carnegie og SpareBank 1 Markets

Kan nevne at Pareto har kursmål på 6kr.

Hadde DNB vært del av emisjonen så hadde de sikkert sendt ut et kursmål på 30 kroner i forkant.

1 Like

Jeg mente at de kjøpre under emi, ikke at de var tilretteleggere. Det vet jeg de ikke var, de som var det har jo friske kursmål. Spesielt Sparebank 1, man ser jo i etterkant hva som er grunnen til det…

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Første side og highlights fra Sparebank1

1 Like