Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL Hydrogen (Teknisk analyse)

Rett og slett råsterk.

Det klin kokos ekstremvolumet som var rett etter nedsalget og stasjonen som eksploderte fikk nok rett og slett gjort unna konsolidering og utristing slik at aksjen kunne begynne å stige igjen mye fortere enn hva som ellers ville vært tilfelle:

3 Likes

Oppdatert.

Begynner å tegne seg en ny teknisk støtte.

5 Likes

Hva heter volumprofilen du bruker på venstresiden?

VPVR (må betale for pro på tradingview)

Tar den ut 8kr blir den nice.

1 Like

For en drøm av en aksje.

Jeg synes det er ganske fascinerende hvor godt TA fungerer på denne aksjen her. Jeg personlig har hatt noen strøkne trades og har klart å spå utviklingen overraskende bra. Klart og tydelig tegn til alle TA-motstandere om at TA funker

1 Like

Noen som har synspunkter å komme med?

Kikket bare sånn kjapt, ser ut som nøyaktig samme chart set up som HUNT og NAPA. Sammenlign!

1 Like

Om noe, så ligger den nær toppen av opptrend og dampen begynner å putle ut av volumet. Så man skal være litt varsom.

Det er ikke nok momentum der til å sprenge denne gjennom 9, og da ville jo også marketcap bli helt insane i tilfelle. (Noen vil kanskje si den allerede er insane,)

2 Likes

Svak dag på børsen, nel bryter under 50 dagers, handler rett over et relevant støttenivå.

Varsomhet her.

1 Like

Kneker vi oss gjennom 8,50 i dag, så kan alt skje.
Det fundamentale er på plass. Tror Nel skal inn i noen porteføljer i Januar, og den vil ta et byks.

Råsterk.

Den der elleville tradingen ifm med eksplosjon og nedsalg fra insidere gjorde at denne aksjen fikk unnagjort månedsvis med konsolidering på en uke er min påstand.

4 Likes

For et comeback etter Paretos pessimistiske innledende kursmål for en stund tilbake! Svært spennende og positivt om vi klarer å close over ATH idag📈

Passende å dra frem dette bildet i disse dager :joy:
Han og Pareto fikk mange til å panikkselge i månedsskiftet November/Desember

1 Like

NEL ER SÅ STERK

5 Likes

5 posts were merged into an existing topic: NEL - Småprat (NEL)

Noen eksperter på candlesticks her?

Bounce på 10 - 10,5 ville være enormt.

Parabolic så det holder @Nocturne?

3 Likes