Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEXT BIOMETRICS GROUP ASA - Tekniskanalyse

Next fortjener en tekniskanalyse tråd.

3 Likes

Det tekniske ser for min del, veldig spennende og potent ut.
Oppsiden er stor. Ser man på volumet bakover i tid, må man opp i 30kr før det er nevneverdig motstand, a 400 %
Volumet siste måneder viser institusjonell akkumulering etterfulgte av bratt avtakende salgsvilje.

Week:

Day:

9 Likes

Tack för den!!!

1 Like

Synes det begynner å se ut som en higher low? :chart_with_upwards_trend:

1 Like

Hvordan tolker du chartet @holmes ?

Sidelengs her enn så lenge, så tipper jeg etterhvert brudd opp, men det er delvis basert på mitt fundamentale syn. Makro og nyheter vil nok påvirke en del mens aksjen ligger her i limbo.

Ganske sterk avslutning så da kanskje vi kan snakke om en HL.

5 Likes

Fin dag i dag teknisk, ser ut som denne skal prøve seg oppover en tur :pray:

2 Likes

Fikser @pdx kursen her? :+1::partying_face:
…så får kanskje @holmes rett i sin spådom - det er mye makt i TI :grin:Bra holmes ! Så lite som skal til altså… :+1:

1 Like

Jeg la inn rett ticker nå

3 Likes

Nitty-gritty :smiley:
Mcap 600mil :joy: :moneybag: :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

Flott med bekreftet higher low!

4 Likes

Har du noe spådom? Kommer det en større ordre ila sommeren, og aksjen tar ut motstand 10,60 så blir det fort veldig god stemning.
Det tekniske er hvertfall ganske klart for et byks, avtakende volum, snitter på ca 0,8-1m aksjer p.d.

1 Like

30-40 kroner på litt sikt

3 Likes

Kort napkin-TA på NEXT idag. Ligger og pusher på MA100 fra undersiden (2. forsøk etter at vi falt gjennom for 1 mnd siden). Volumbars tok godt imot her nede ved 5.5-6.5 og med fundamentale forventninger (ordreinngang) nå i juni og tampen av H1-2021 så tror jeg vi straks er klare for å teste HOY (ca. 11kr).

5 Likes

Synes dette begynner å ligne på en bunn :ok_hand:

1 Like

1 Like

Av det jeg ser så ser det vel ikke positivt ut teknisk, er det noen som har andre synspunkter?

Hva er det du ser da?

Jeg tenker mest på denne, er selv ikke så flink på dette.

Har du fått noen svar i dag @Kana ?? :slight_smile:

1 Like