Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Du ser nu meg ut som et mulig brudd @Holmes :wink: Gratulerer!

1 Like

Sjekk volumet:

image

2 Likes

Noen som vil prøve seg på en teknisk analyse?

Kan noen legge opp 20 fra idag?

I mangel på frivillige her får vi låne denne fra hegnar forumet

3 Likes

Overrasket over hvor mange som hetser Hegnar Forum her inne, men likevel leser det :stuck_out_tongue:

1 Like

Man kan finne gullkorn også på Hegnar, men man må filtrere mye mer i mellom :wink:

1 Like

Finnes ingen vei utenom å lese det, som hovedstadspressen. Man må bare holde seg for nesen.

Er det at kursen snudde så til de grader mest på grunn av spetalen som gikk inn tungt? Hvis så er det skremmende hvor stor makt den karen har. Det er bare å kjøpe noe, få finanspressen til å omtale det og så kan han selge til god gevinst noen dager senere hvis han ønsker.

Fin melding i dag btw. Kjøpte en liten lyttepost tidlig i dag.

Jepp. Enklere blir det ikke. Alle kjøper det de “store” og “kjente” gutta kjøper :wink: Saueflokk!

Nei jeg kjøpte før Spetalen. Like før, men like fullt før. Aksjen var billig.

4 Likes

Den var jo borti staur og vegger oversolgt, så når man da slår til med Spetalen så blir det sånn.

Men ja, virker som han har akkurat den makten.

Er så deilig :smiley: :sunglasses::santa:

For meg er Spetalen toxic, har som regel å holde meg langt unna

3 Likes

– Jag kommer inte låta de såskopparna sabba en affär som vi kommer att tjäna miljarder på, sa Ola Rollén i telefonsamtalet till SEB Singapore.

Om Next hälsan Ola Rollen :slight_smile:

1 Like

Hammers er vel så god som mange av ta folka her inne så lytter på han selvom han er på ho

2 Likes

Det er jo mye lettere å være en liten mygg som sitter på ryggen til elefanten som flytter kursen mange kroner når de tar en posisjon.

Storebrand vekst har også hatt en voldsom makt over kursen da de solgte seg ned. Vet ikke om alle de som investerer større beløp er så glad for den makten de har.

2 Likes

burde komme en pm idag også

Singapore, November 1st, 2017:
NEXT Biometrics is exhibiting at Asia Pacific SmartCard Association (APSCA) Powered and Next-Generation Cards conference & exhibition held in Singapore on November 1st-2nd, 2017

The conference brings together key stakeholders in the payment and identity card ecosystem to understand the opportunities offered by these next-generation products. The conference will explore how powered cards can support the development of new products for consumer payments, retail banking, government identity documents, and connected consumer devices in the Internet of things.

1 Like

Radek Matyasek, VP Sales EMEAI & SmartCard Segment is among speakers and panellists of the event, discussing architecture, standards and applications for biometric smartcards.

2 Likes
2 Likes