Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nominer Årets TekInvestor 2016 🏆

Hvem synes du har bidratt mest til TekInvestor i året som gikk?

Nominer årets TekInvestor nå!

Du kan nominere flere medlemmer hvis du ønsker det :slight_smile:

Vinneren får en virtuell oppmerksomhet og kan smykke seg med tittelen Årets TekInvestor :slight_smile:

God jul!

6 Likes

@ Holmes for sine gode analyser og av arbeidet som er gjirt enten han selv er inne i aksjen eller ikke.
Beina plantet på bakken og grundig jobb.

Ellers er det mangen gode bidrag fra andre

10 Likes

Vil nominere @holmes, @alex, @nofun, @Onns, @Morti og @kronn.

6 Likes

Jeg syns det er svært gledelig at @onns har endret sin væremåte. For det fortjener han nominasjon. Spesielt også siden jeg nå har sett alle de gode bidragene hans i Starbreeze tråden.

Men også andre. @Savepig og noen flere glapp akkurat pga lite bidrag i H1 16.

Vil nominere
@onns, @Christian, @nofun, @Paddy80 , @kronn, @holmes, @Alex og @Jadda

@Christian takk for den!

9 Likes

Nominerer @Evilfreud @Morti @Christian @ @Savepig @holmes @Irathi @Kronn alle for deres bidrag på godt og vondt.

Også får @pdx en dobbelnominasjon da ingen ting hadde gått uten deg!

Og @system fordi du er awesome!

5 Likes

Ønsker å nominere @pdx @Evilfreud @holmes @Irathi @koe @Paddy80 @Morti for gode bidrag.

I tillegg ønsker jeg å nominere @Kronn for best humor og sist og ikke minst @MK1 som årets beste nykommer

6 Likes

Vil gjerne nominere @Larsen! Du er en heftig bidragsyter og følger mye av de samme aksjene der du er godt over gjennomsnittet informert! Men alle her inne er saklig og forklarende slik at diskusjoner blir givende og tonen behagelig. God jul tekinvestorer!

3 Likes

Takk for den :slight_smile:

Selv nominerer jeg @alex, @paddy80, @holmes, @evilfreud, @steart78, @cagey2 og @slobo.

4 Likes

nominerer vi eller stemmer vi?

kommer ikke på noen flere enn de som er nevnt allerede.

4 Likes

Jøss, eg takker for nominasjonene, men eg må nesten be om at det stemmes på kandidater med langt høyere nivå enn hva eg har, ellers vil det jo fremstå som bare tull.

2 Likes

Vanskelig å kun nominere 1 person da det er mange som har bidratt her på mange ulike nivåer.

@holmes for sine analyser, selv jeg forsatt ikke forstår logikken hans

@Alex og @nofun for å være ekstremt gode til å finne spennende undervurderte aksjer samt at de deler infoen før aksjen har gått 200%.

@Onns må nevnes! Takk for at du har sluttet å trolle og heller bidrar konstruktivt! Blir bra når vi skal starte å disputere SB til neste år!

Ikke minst alle som bidrar på chatten dag ut og dag inn. Selv om tematikken der kan inneholde både brystmelk og thaibruder.

Er veldig glad for at mye av den gode stemningen som eksisterte på FI også finnes her, har desværre vært noen HO tendenser men liker at flertallet på forumet jobber aktivt mot slikt. Vi trenger ikke folk som endrer mening sekundet etter at de har solgt eller kjøpt, eller som baiser/hauser uten å ha noen som helst dokumentasjon for påstanden.

Uansett 2017 blir spennende, med nye skatteregler for aksjekonto kan Oslo Børs plutselig bli veldig aktuelt for fryktelig mange.

8 Likes