Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

I de trakter om ikke akkurat. :wink:

1 Like

Dat volume tho, ikke så imponerende.

1 Like

Fordi BerGenBio greier å kjøre 8 kliniske utprøvinger i 4 forskjellige kreftformer og samtidig holde guidingen :wink:
image

2 Likes

Er dette en adventstid eller venter vi på Godot?
For min del lytter jeg på nytt til Radforsk podcastene som
omhandler Nordic Nanovector. Spesielt interessant med gjenhør av podcast 32 med oppsummering fra CMD og Einarssons vurderinger. Dessverre har Nano slettet live opptakene på hjemmesidene såvidt jeg kan se. Derfor spesielt nyttig med podcasten.
Nyttig å bli påminnet om blant annet at Copanlisib fikk accelarated approval på dårligere CR og ORR enn Betalutin. Dessuten har Betalutin mye bedre bivirkningsprofil og er enklere å administrere.

1 Like

Når tillien til Costa daler og ørkenvandringen fortsetter er Einarsson god å ha.

1 Like

Opptak fra CMD

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=67734784

2 Likes

Strålende. Da kan jeg gå direkte til kildene.

1 Like

Upstream (and downstream) Antibody Manufacturing Process Expert (Biotechnology)

Ja ja di trenger folk så de må være stor optimisme :smiley:

Anbefaler alle som ønsker å vurdere Nanos muligheter til et gjenhør med linken til CMD som Boykie la ut. Takk igjen. Innleggene til professorene Zinzane og Kolstad styrker min tro på selskapets muligheter. Det var flere ting fra CMD som jeg i løpet av snart 3 måneder hadde glemt. Blant annet Kolstads kommentar om kombinasjon Keytruda og Betalutin som han fremhevet som en potensiell stor mulighet.

Er detr noen på forumet som har tanker om når Nano kan få AA for Betalutin i 3 FL? Kan det skje i forbindelse med godkjennelse av Paradigme, under rekrutteringsperioden eller først etter at Paradigme er ferdig.
Jewg noterte meg også at Kolstad såvidt jeg oppfattet ham åpnet for at Nano kunne benytte både 20/100 og 15/40 som godkjente preparater, mens ledelsen ga inntrykk av at man ville velge den ene av doseringene.

3 Likes

Usikkerhet begynner å tære på noen og enhver. Forstår ikke hvorfor det blir lagt føringer på «in few weeks» og «any day» Det er idag akkurat 2 mndr første utsagn ble forkynt. Venter på melding og blir skuffa dag etter dag…det må jo skje snart. Kan det ha noe med Rek avslaget?

1 Like

Spot: Spør man VPS om aksjonærliste utover topp50 koster det vel penger?

Så du mener NANO vil utlevere f.eks. topp200 om vi spør?
Hva med hele aksjonærlisten på ca 7K aksjonærer?

Mange her som oppfører seg som små unger med fri barneoppdragelse: Er vi fremme snart!? Jeg vil ha is!!

Herregud, hvis dere vil ha rask avkastning så spill V75. LC har da ikke brutt noen løfter, ettersom han hverken har lovet det ene eller det andre. Han har kun kommet med estimater på når han forventer at visse ting er på plass, men dette bør jo alle og enhver forstå at stort sett ligger utenfor hans kontroll. Om det er bedre at han holder kjeft og ikke kommer med estimater? Tja, da hadde han vel fått tyn for å ikke komme med mer info… Men vent, det får han jo allerede.

Makan til sutregjeng.

18 Likes

Jeg vil ha to is!

4 Likes

Syns du fremstår litt i overkant arrogant her Soprano. Man må kunne forvente å stole på de tidsestimatene som selskapet presenterer. Når disse ikke innfris og det heller ikke gies noen forklaring reduseres naturlig nok tilliten til selskapets ledelse.

Tilliten min har vært høy i utgangspunktet så blir skuffa og overraska over hver dag det ikke kommer melding. Særlig overraska er jeg i lys av at for-behandlingen skal gies x antall dager før Betalutin. Når Costa uttalte at behandlingen starter “any day now” for 3 uker siden visste han med andre ord at dette ikke stemte.

3 Likes

Snow: Det at Costa er dårlig på formuleringer og slik sett er en litt nonchalant, kommunikasjonsmessig spradebass er en kjent sak. Det koster kursen noe. Den nye IR-ansvarlig bør kunne rette på det både ift. selskapet generelt og utvikling av Costa spesielt.

Spot: Kunne du påta deg å kontakte selskapet for å få oppdatert topp200 og den sist foreliggende fullstendige listen de har, for så å poste den på forumet her? Spør da også om hvem som står bak nominee-kontoene på topp50. Dette er noe de trolig vet. Anbefaler deg å kontakte Kvåle først, gjerne ha paragrafene dine i bakhånd og evt. etterhvert snakke med den nye IR-sjefen.

Vi bør som NANO-investorer begynne å bli mer konkrete og konstruktive.

Jeg ber om dere andres syn på hvorvidt dette er et godt forslag (noe som etterhvert kan fungere som et slags opprop), samt andre forslag dere må ha.

Savepig eller en annen kan vurdere å opprette en egen tråd for dette. Da kan vi også henvise IR-sjefen til den tråden istedenfor denne mer fragmenterte strikketråden.

3 Likes

Du blir skuffet og overrsasket over hver dag det ikke kommer melding? Ja, da vil du ha to is.

Hvor har du det fra at de først melder når betalutininjeksjonen foretas?? De melder vel så raskt forbehandling starter, ettersom forbehandlingen også er en del av behandlingen. Tåpelig å beskylde Costa for løgn uten belegg.

Takk for nyansert innspill Hugoil!

Soprano: Når Costa sier jeg skal få to is er det klart jeg vil ha to is.

Når han utaller “any day now” "og “at any moment” og jeg er overraska over at det ikke har skjedd etter 21 dager mener du altså at jeg har for store forventninger?

I radium episode 36 sier at han at de vil melde når første pasient er dosed. Har antatt at det innebærer dosed med betalutin, men skal ikke si dette sikkert. Har du noen kilder som tilsier at det er igangsetting med for-behandling som skal meldes? Eventuelt er det jo enda lenger til de kommer i gang…

1 Like

Sutregjeng! Herremin godeste, dridfrekk ! Few weeks og any day…lurer virkelig på tidsestimat som blir brukt. Neste blir vel rundt neste sving…holde oss for narr vil nå jeg påstå. Er ikke monopol penger.

Har du ikke toleranse eller forståelse for at folk er litt oppgitt etter all den tiden man har ventet på Paradigme og melding om at første pasient er behandlet? Alle må vurdere hva de vil gjøre med sin innvestering som @Londonmannen pleier å si.

2 Likes

Tråden har gått fra å være informativ, med gode diskusjoner til å nærmest bli en klagemur. Jeg forstår at folk er utålmodige, men det gagner ingen når man påstår at ledelsen har lovet det ene og det andre og dermed ikke innfrir. Det som teller til slutt er resultater. Og det er ingenting som tilsier at nano ikke skal lykkes. Om vi må vente noen måneder lengre på at de viktigste milepælene skal oppnås, så bør ikke det overraske noen som er investert i biotech. Det finnes nok av tidligere eksempler hvor forhastede beslutning og igangsettelser har ført til lovende legemidler ikke har kommet på markedet.

Jeg tror alle her bør være fornøyd med at selskapet ikke kaster seg ut i paradigme, men foretar en nøye screening, slik at vi ender opp med best mulig resultater.

Aner opptakten til en heksejakt på ledelsen alla HO her inne. Folk virker rimelig frustrerte, men spør dere selv om dere stiller de samme kravene til alle andre selskap dere er eller har vært investert i. Så lenge de leverer varene og foretar de beste strategiske valgene underveis synes jeg vi får tåle litt utsettelser eller vage (sydeuropeiske) tidsguidinger.

16 Likes