Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Den første og nærmeste triggeren er data fra Fase I/II Arm IV. Denne er kjørt med høyeste dosering av Betalutin ™ - 20 mbq/kg, samt predosering av cold-antibody. Målet her er å påvise safety med en så høy dosering. Vi får data på 3 pasienter. Vi ønsker få eller ingen DLTs. Får vi dette vil kursen gå minst 20-30% mener jeg.

Det er forventet at vi får disse dataene ila. Q1 (i morgen eller i slutten av mars, hvem vet?).

Får vi negativt utfall her er det ikke krise, men kursen vil stupe tilsvarende. Nano kan fremdeles ta Betalutin til markedet med en lavere dosering, men det vil regnes som et skudd for bauen at predosering ikke har ønsket effekt ifht. DLTs.

Neste trigger etter det vil være igangsettelse av fase II Paradigme studiet en gang i Q2.

Og så vet man jo aldri når det kommer en partneravtale eller et oppkjøp i denne sektoren :wink:

1 Like

Om doseringstudien feiler starter de jo på ny igjen. Med annen dosering.

Nei, det trenger de ikke :slight_smile:

De har allerede kjørt ulike doseringer i fase I/II studien. Pasienter er behandlet med alt fra 10 mbq/kg til 20mbq/kg - med og uten predosering. De har alt gode data fra f.eks 15mbq/kg med predosering, så om 20mbq/kg ikke har ønsket effekt, vil de mest sannsynlig kjøre fase II studien med 15mbq/kg + predosering.

Her er oversikt over de ulike doseringsarmene:

3 Likes

Evil, du skriver faktisk så mye bastant og objektivt feil i denne tråden nå at det er på tide å puste med magan og tenke om vi skal på HO nivå eller sikte mot noe bedre.

4 Likes

Stemmer… for jeg var ikke en av de som sa selg når vi lå på 115 pluss og hause koret ropte kjøp…

Hva baserte du den “salgsanbefalingen” på? Jeg har ikke vært med i dette forumet så lenge som deg, men jeg mistenker at du ropte selg når kursen stod i 40, 60, 80, 100 osv. også? :wink:

2 Likes

Vel du kan jo lete og se hva du finner, men når dere hausa som verst var vi et par som tydelig sa selg og ta gevinst. Spesielt til deg som hadde en noe kreativ finansiering. Basert på at prisen ikke stod i stil til risikoen. Nå fikk vi rett og kursen falt 45% uten at det kom noen dårlige nyheter.

2 Likes

Når det er sagt så anbefaler jeg forsatt selg fordi jeg tror sjangsen for dårlig nytt i Q1 er større enn godt nytt basert på emmisjon og nedsalg av forskningsjef.

Dette er feil, i beste fall unøyaktig.

Ja det er helt rett at dere fikk rett i at kursen sank lenger fra ATH enn jeg hadde trodd, men hvis trådene skal kun handle om rette antagelser om kortvarige kursutslag så vil vi jo aldri få tid til annet enn å sitte og påpeke hvor vi tok feil og hvor vi hadde rett. Jeg hadde ikke trodd AXA skulle rase fra 3,1 til 2,3 igjen heller.

45% er forøvrig helt feil, selv om du regner de MAKSIMALE ytterpunktene så er det “bare” 35% vi snakker om, ikke 45%.

129 - 83.5 = 45.5
( 45.5 / 129 ) * 100 = 35.27 %

Kjører man line chart blir det enda mer moderat.

1 Like

Godt råd om salg, men du bommer ganske grovt på fallet i prosent. Fra ATH til nå er fallet på 30,85%.

2 Likes

Baserte meg på en tidligere post hvor det ble regnet på fall i % fra ATH og emmisjon. Har ikke kontrollregnet, men 30% stemmer sikkert.

Det kom vel dårlige nyheter i form av en emisjon og et innsidesalg vel?

Uansett så ser jeg ikke helt hva du baserer salgsanbefalingen på, pris/bok, p/e eller annet? Biotekaksjer kan ikke prissettes slik andre selskap kan, så jeg ser ikke helt hvorfor mcap på 4-5 mrd. er for mye for Nano med de resultatene de har vist så langt.

Når de lykkes vil du fort se en mcap på mellom 20 og 30 mrd. Og det er konservativt estimert :wink:

1 Like

Har lest her inne en stund. (Kjøpte mine første nano aksjer rundt påsketider 2016). Takk for mange gode innlegg, spesielt til deg savepig.

For meg fremstår NANO nå meget rabattert. Jeg er meget positiv til 20/100 resultatene.

Skal prøve å bidra med noe fremover.

I denne omgang legger jeg ved et bilde for å utfylle Norcturns post om de ulike “armene”

3 Likes

Sånn forøvrig, så var jeg enig med deg i at den så en smule overkjøpt ut på ATH og skrellet av litt, men kjøpte igjen på 118 fordi jeg trodde emisjonskursen ville danne en bunn slik den har gjort i AXA.

3 Likes

At du subjektivt tror caset er veldig risikabelt pga en 10% emisjon på ca ingen rabatt på ATH og et minimalt innsidesalg fra en kar som har levd som forsker og grunder siden 2000 er din egen greie.

Der får vi fasiten innen noen ganske få uker. Viser det seg at du får rett så kommer jeg til å skrive det.

Men det blir lite faktaorientert å bare messe om BIOTEK ER RISKY omat og omat. De to biotekaksjene jeg har anbefalt her har steget hundrevis av prosent, mens jeg aldri har anbefalt serodus, serendex, bionor f.eks , og kun snust på biotec, pho og natto som har gått mer flatt.

2 Likes

Project Director utlyst/opprettet, er denne gammel?
http://e24.no/jobb/stillinger/9853?xtatc=INT-3||9853
http://www.nordicnanovector.com/career-opportunities/open-positions

Har ligget ute siden jul.

Merker meg at det nå står “tiltredelse snarest”. Tiltredelsesdatoen var tidligere 01.02.17. Kan tyde på at NANO ikke ansetter før de har en meget god kanditat.

Dette er en nøkkelstilling. De ventet et år på rojkaer.

Hvis de annonserer en sterk profil til denne stillingen er det en trigger.

Er ikke alt en trigger når du er lastet?

Du så kursen gikk når rojkjaer ble annonsert?