Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hva skjedde med siste handelen idag? Mener på det var noe lignende for noen uker siden.

Anonymous Broker
Anonymous Broker
20 000 91,61 16:33:57

1 Like

Sist gang var vel da Costa hadde handla sine 10000 aksjer ?? Kanskje en ny innsidehandel …?

2 Likes

På Nordnet hadde jeg en stund et snitt på Nanoaksjene mine på 1,38 kr eller noe, og titusener av prosent stigning i verdi! I wish, da hadde jeg nok sittet i haciendaen i Spania og skrevet dette, mens en flott senorita blandet pina coladas til meg :money_mouth_face: :+1: :tropical_drink:

3 Likes

Sist gang var ikke da Costa kjøpte sine aksjer.
Han handlet vel til en normal dagskurs, hvis jeg ikke husket feil.

Dette er som vanlig; en terminkontrakt, future eller annen avtale med på forhånd avtalt volum, pris og tidspunkt.

1 Like

Tror vi ble kjøpt opp i dag.

2 Likes

Kanskje savpig ser den OHSen nå?

1 Like

37-02 ble oppdatert i går på clinical trials. Recruitting, siden des 2017, og antallet er redusert til 8.

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02657447?A=1&B=5&C=Side-by-Side#StudyPageTop

3 Likes

Stemmer godt med det som ble sagt på Paradigme update’n.

1 Like

Hvilket studie er dette? Jeg har tydeligvis gått glipp av noe her.

Et dosimetristudie som de kjører for å få bedre oversikt over hva Betalutin gjør i kroppen. Data derifra skal brukes til å støtte opp under accelerated approval når den tid kommer.

1 Like

Snakk om å kjøre 20/60 også, var det ikke?

For vurdering rundt “pharmacokinetics, biodistribution and radiation dosimetry” er vel hva den dreier seg om.
Og nei, jeg er ikke trygg på hva de ordene betyr, selv om jeg har sjekket det tidligere ^^

1 Like

Var litt i kontakt med IR. Ble ikke mye klokere, men fikk nok en gang bekreftet at REK drøftet søknaden på møte forrige uke, og at det vil gå noe tid før Nano får vite utfallet. Spurte også om policyen rundt å børsmelde en eventuell godkjenning, men dette valgte hun ikke å svare på, så får man tolke det slik man vil.

2 Likes

At de velger å ikke svare på det, betyr vel at de i hvertfall tenker på å børsmelde det. I hvertfall et av alternativene avslag/godkjenning. Det er mot policy hvor de vil ta slike oppdatering på kvartalsrapporter.
Samt at det kan gå inntil 3 uker fra møtet til NANO har svar fra REK var det vel noen som gravde frem.

Var «litt i kontakt med ir» var det noe du fikk skriftlig? Synes ar svaret var noe merkelig

Kan prøve å få til en screenshot senere

2 Likes

Dette høres jo helt rimelig ut.

Har sett deler av webcasten fra 5.april på nytt igjen i dag, for å holde nervene i ro, og neglebitinga under kontroll. Men fant ikke det jeg egentlig var på jakt etter. Mener å huske at det ble sagt noe om “i god tid før 17.mai”. Tar jeg feil, eller noen som husker?

Mener Lisa snakket om ett eller annet om 6 uker. Mulig det er det du tenker på ? Da har det akkurat gått 6 uker den 17. Mai…

Jeg forventet tidligere første pasient før 17. mai, men jeg tror det er smartere å basere seg på 1H18.