Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Når PARADIME er ferdig, og gitt gode resultater, etter de har sendt inn søknad om markedstillatelse til FDA. Da er de de-risket med mer i pipelinen, utbygd infrastruktur for produksjon og launch. Så det blir vel i 2020. Det er det jeg ser på som mest realistisk.

Mest optimistisk for meg blir i 2018/19 om ASH resultatene er sinnsykt gode.

3 Likes

Nå er vel 3FL bare foten i døra, så om NANO skulle plukkes nå, er nok lite av resten av pipeline, hvor større verdier ligger, og er i anmarsj.
Tror partnerskap er sannsynelig, men tror ikke noe bud kommer før Betalutin er på marked, og ARCHER-1 nærmer seg. Det er hva som kjøpes tross alt ved oppkjøp, så da virker det logisk å la 3FL produktet prøve seg på egenhånd før en byr. Reduserer risiko, skambud blir ikke akseptert og vil ikke bidra til annet enn å høyne kostnad tross alt.

Anbefaler å ikke leke med tanken ^^ Heller finne ut hvordan få flest mulig NANO aksjer som en kan sitte på lengst mulig :wink:

3 Likes

Selv tror jeg man skal være svært langt på vei med en faktisk godkjennelse før et oppkjøp, kanskje må godkjenning allerede foreligge. Som et minimum, tror jeg vi må ha BTD og AA på plass, samt gode interimresultater fra Paradigme (hvilket vi sannsynligvis ikke får - de har vel sagt at det ikke slippes noen resultater fra Paradigme før studien er ferdig.) Jeg tror vi fort snakker 2021 før oppkjøp. Men hva vet jeg.

Men - kaldt vann, folkens! Det aller beste vil jo være at bud kommer så sent som mulig i løypa, da vil rabatten være minst mulig.

Edit: Jeg tviler ikke på at vi får GODE resultater fra Paradigme, men jeg tror ikke vi får interimresultater.

3 Likes

Ny artikkel ute om Nordic Nanovector:

Humalutin Inhibits Tumor Growth in Non-Hodgkin’s Lymphoma, Preclinical Study Shows

4 Likes

I morgen er det 2 uker siden Ludvik stod på podiet og sa at man skulle ansette ny CEO “shortly”.

Jeg vet ikke hvilken tidsramme han mener med dette, og undrer på hvorfor han valgte å bruke omtrent de samme ordene som til slutt felte Costa. Hvorfor ikke si “in a few weeks” eller noe i den duren? Hvorfor måtte han absolutt komme med en uidentifiserbar tidsramme på når ny CEO blir ansatt?

Ser det var flere på forumet som tenkte at det da ville dukke opp en melding tidlig uken etter. Uken gikk, ingen melding, og vi går snart mot helg i nok en uke uten melding. Jeg “driter” i om meldingen ikke kommer før i slutten av mai, men jeg irriterer meg litt over ordvalget. that´s all.

4 Likes

Da kommer det jo an på hva du legger i “shortly”. Personlig legger jeg ikke i dette at kontrakten er signert innen en uke eller tre, men mer at de er ganske nær en de er interessert i. En ny sjef kommer når den kommer og jeg er overbevist om at det blir en meget bra en. Vissheten om dette holder til nattesøvn for undertegnede.

1 Like

På an igjen. Tolmådigheten varte i nøyaktig 2 uker. Lurer på hva som skjer om 2 uker når “nyheter” uteblir :wink:

Les innlegget mitt en gang til :wink: var mer ordvalget jeg reagerer på :wink:

Okay. Sorry.

Men registeret flere på forumet (og andre) at knurring har startet…

Jeg har lest innlegget og ser du garderer deg med at du “driter i” når ny CEO kommer, men likevel reagerer du på ordvalget. Synes da det er vesentlig bedre at han sier shortly enn in a few weeks når det ikke er sikkert at det kommer “in a few weeks”. Shortly gir jo som du selv sier en mer diffus, sågar lengre, horisont. Gi dem litt slack, det vil helst gå godt.

3 Likes

Kjøpe mine første Nanos siden i fjor. Kjøpe bare 1/3 av det jeg skal ha @anon21766851 på 55.15.
Vil gjerne ha brudd på trekanten før jeg tør gå inn med resten :wink:

1 Like

Gode greier. Jeg fikk økt på 54,7 i går.

Stoploss noe sted her?

Tja… volumet er å lite at jeg forventer ikke de største bevegelsene i dag (rent teknisk). Skal du ha SL vill jeg satt den på 55 blank… men som sagt, ville også da lagt inn kjøp litt lavere i tilfelle du blir faket ut. Spørs hvor lang tidshorisont du har. Jeg akkumulerer til min hovedpott nå.

Stoploss på 55 ville ikke vært spesielt smart ettersom NANO har pleid å falle ned mot 54,70 før støtten griper tak. Stoploss bør derfor settes på 54,50, men det mest fornuftige er uansett å akkumulere så mange NANO-aksjer man kan på dette nivået.

2 Likes

Måtte dobbeltsjekke, dette var altså IKKE teknisk analyse-tråden men generell tråd…:wink::+1:

1 Like

Tirsdag/torsdag er dagene rek sør-øst holder møter neste uke. Hvor lenge etter er det sannsynlig at vi får vite utfallet?

Referatet fra REK kommer ikke før 2-3 uker etterpå. Forhåpentligvis oppdaterer nano studien, men kravet der er vel også 2-3 uker

Er vel rek-c som hadde den sist, så da er det vel torsdag som er dagen

Referatene til REK blir lagt ut 4 uker etter møtedato :face_with_monocle:, ref REK

Okei, greit å vite. Men man kan vel alltids få en melding fra Nano om FPD før de 4 ukene, og på den måten få bekreftet at ting er på stell.

2 Likes

Jeg tenker i grunnen at børsmelding ikke blir gitt ved godkjennelse, jf. Paradigme update.

Store hendelser som FPD, kliniske resultater osv vil bli børsmeldt. Antall sites åpen for enrolment oppdateres ved kvartalspresentasjon.

1 Like