Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hæh InVivo. Hva med å lese linken? https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03806179?A=2&B=3&C=merged#StudyPageTop

Hvor har du det fra at det blir 9 pasienter i safety?

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03806179?A=2&B=3&C=merged#StudyPageTop

Enig?

Fra q3:

Ser jo mest ut som de forventer en DLT.

Hverken eller.

Hvilken endring er det som indikerer det?

Er det noe som tilsier tox-trøbbel?

Nei jeg må si jeg har ikke tolket noe dithen overhodet ut i fra den 3-6 formuleringen.

Nei, den har jo stått der hele tiden.

Men lurer på hva Merlin vil med govtrials linken sin.

Jeg tolker det som “3 pasienter hvis alt går fint, og 3 + 3 nye hvis vi støter på en DLT” - akkurat som med DLBCL-studien.

DLT på 15/40 i andre linje ville være ekstremt overraskende, nesten så jeg ville kalle det en sort svane.

Derimot har jeg absolutt ingenting imot at de legger defensive planer som tar inn over seg et sånt tenkt scenario!

1 Like

Ja, sånn har jeg også tolket det.

Det jeg lurte på hva hvorfor @Merlin budsjetterte med 6 pax fra cohort 2. Da henviste han til govtrials, men fant ikke noe info der som backet up hans budsjettering

Mulig jeg misforstår dette, men det er jo oppgitt i govtrials at det for det første er phase 1b i LYMRIT -37-07(Archer-1). Noe jeg har tolket som Cohort 2.

Det er der nevnt 6 steder , 3 i England, ett i Tsjekkia, ett i Polen og ett i Oslo som jeg har tolket som 6 forsøk i Cohort 2.

Hva mener dere?

Tenker de ramper up for neste fase

1 Like

Men de har oppgitt at dette kun er Phase 1b, altså
ikke noen neste fase?

Nei, det blir jo fase 3.

Archer er jo bare en liten pilot

Her snakker vi vel forbi hverandre? I govtrials er det kun oppgitt at dette nå kun gjelder Phase 1b, 6 steder.

Men Archer-1 er vel bare fase 1b.

Og veien videre blir et større fase 3 studie.

De 6 sitene er jo for å få inn de neste 10-15 paxene.

1 Like

3 pasienter i hver cohort I archer. Det har de formidlet.

[quote=“Merlin, post:9164, topic:8102, full:true”]

En ting er hva Nano tidligere har formidlet. Noe annet hva de nå har sendt inn, som er mer aktuelt. Her er det så langt jeg forstår ikke innrapportering til govtrials av annet en planene for Phase 1, dvs. 1b-delen. Kolstad har nevnt at det kunne bli opp til 6 pasienter, uten noe DLT forbehold. Tror heller at 6 kan være valgt fordi de 3 første pasientene i 1a delen hadde så særdeles gode resultater, og at det kan være lurt å få opp signifikansen i Phase 1!
Gjentar derfor gjerne inntil jeg får en annen forståelse:

Går Archer-1 “hjem” og Cohort 1b også gir 100% CR vil det neppe bli emisjon på 22, men diverse ganger høyere. Med 100% CR på Cohort 1(a) friskt i minne, tror jeg emisjonsspøkelset er overdrevet. Archer-1 resultatet, med 9 undersøkte og der 3 allerede har 100% CR, vil foreligge før ny emisjon. Her gjelder det å forstå tidsaspektet. Archer-1 resultater senest i 2Q20. Og emisjon kan evt. tas senere om ikke Nano allerede er solgt til BF.

Hva er det du ikke forstår InVivo?

De 6 sitene er jo for å få inn de neste 10-15 paxene.

Hvor har du det fra? Ser det står Enrollment: 25 [Anticipated].