Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Med tid og stunder så kommer jeg nok til å gjøre det. Men så lenge jeg er profitabel med BTC tradingen så har jeg ingen hastverk. Det jeg kan anbefale, som jeg også anbefalte i TA tråden, er å ikke prøve å “fange kniven”. La ting få spille seg ut, før eller senere vil det stoppe, og da kan man begynne å kjøpe. Det er i allefall min strategi - men folk er ulike :slight_smile:

1 Like

Balls!

Men på en annen side, Kommer Nano i Mål kan du kjøpe deg en hyttegrend.

1 Like

Amen broder :+1:
Orker ikke engang logge meg inn for å se røde tall. Ikke gjort det på en stund.
Det får holde å se kursen her i margen på TI.

3 Likes

Mye riktig som du skriver her.
Men ingenting er oppdatert i clinicaltrials.gov
Når det skjer flyr kursen på en lettelsesreise.

Sikrere bunntegn finner man knapt. Når kan jeg ønske velkommen til gards? Få det på!

Krever desverre lengre utredelse, men vi får se. Blir noen mailer ikveld.

1 Like

Synes å se en bedre tendens i usa nå. kanskje det henter seg litt inn over there ved åpning. Det kan jo gi en liten oppgang i nano?

Du vet det er ille når vix futures under +10% er “bedre tendens” :smiley:

image

1 Like

I søken etter sjelsro tenkte jeg å se opp igjen cmd, men finner den ikke.

Noen som har link for hånden?

Hehe, her tar jeg alt håp med glede. Dow har hentet seg inn over 200 poeng, SP500 over 10 poeng. Åpning om 45 min.

1 Like

http://webcast.seria.no/client/mobile/?id=67734784

1 Like

Vi er nede i nærheten på absolutte bunn av hva som mulig kursmessig :slight_smile: Utvaskingen av belånte aksjonærer er total.
Fra i sommer vil vi oppleve 2 år med kontinuerlig oppgang, og sannsynligvis salg av selskapet.
Husk at ORR på andrelinjepasienter, 2FL, ligger på over 60% ORR med Betalutin alene. Med Rituximab i etterkant blir det kanskje over 80%.
Vi har også et produkt som lett vil få godkjenning alene på 3FL. Det er bare å se på primære og sekundære endepunkter!

Når kursen faller som mest hører jeg på denne:

Og kjøper mer underveis. På den måten vil man «integrere» bunnen inn i porteføljen :slight_smile:

Fatt mot medaksjonærer:)

7 Likes

Kjapp deg, hører rykter om en hammer time bullish reversal.

1: Fytti katta jeg er glad at Nordnet ikke har belåning på Nano aksjen. Da har jeg gått på en kjempe smell!!! Så lekse lært der til ettertid!

2: Andre Norske bio selskaper vil få samme reaksjon i fremtiden. Så her er det bare å lære av Nano og forøvrig Algeta.

3: Som jeg har sakt tidligere. Frykten nå er at jeg trenger penger på andre ting og måtte selge. Så komfyr, kjøleskap og bil får fillern holde seg gående igjennom denne perioden.

2 Likes

Høres litt sketchy ut. Men er ikke verre at hun betaler deg med Nano aksjer.

1 Like

De fleste tilbyr max 10-20% belåning i Nano uansett.

Hører rykter om 30kr før Lønna kommer på konto :stuck_out_tongue:

1 Like

BYxsOX6CYAENl9K%20(Mobile)

1 Like

40% hos DNB sist jeg sjekket

Da var jeg NANO-akjeeier for første gang, inngang på 41,30 med relativt tight stop.
Relativt grei reversal sist RSI var i dette området, og kursen har halvert seg siden midten av januar.

3 Likes