Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Jepp, mange strategiske veier et selskap kan ta etter at de inngår en partneravtale.

Man ser rikelig med eksempler på at assets som ikke blir omfattet av en partneravtale blir fisjonert ut i nye datterselskaper, et norsk eksempel er PCIB som ble fisjonert ut fra PHO.

1 Like

Tingen er jo at de fleste selskaper i hovedsak kun har 1 legemiddel de forsker på. Nano skiller seg jo litt ut her.

Veldig bra innlegg. Jeg tenker det samme at vi bør ha “First patient dosed” før 17. mai. Dersom det drøyer mye over det så blir H1 18 tynt helt i ytterkant. Tror de har tatt godt mål denne gang for å være godt innen tiden. Any minute har vært en kostbar lærepenge.

AACR og REK iløpet av de neste ukene. Første pasient bør komme kort tid etter.

Få fortgang på ARCHER-1 slik at man kan legge denne inn i verdigrunnlaget for NANO. Det dagen meglerhus gjør det vil nok det slå veldig positivt ut mtp kursmål.

For oss som er inne i NANO vil alt dette komme any day soon.

2 Likes

Hvordan da? Bare i Norge så har både Targovax og BerGenBio mer enn ett legemiddel under utvikling.

3 Likes

9 posts were merged into an existing topic: Småprat

Er jo en fornuftig angrepsvinkel du har å jeg liker både Rojkjaer og Renolidi veldig godt selv.
Men å si at Rojkaer er en rake motsetning av Costa?
Var jo hun som sa under CMD at Archer 1 will start by the end of the year. More information about that will come soon. Å vi må vel innrømme at det ikke har skjedd;)
Hun er som Costa også prisgitt regulatoriske myndigheter. Så lenge f.eks REK setter kjepper i hjulene så vil det få utfall i hva de sier uansett om det er Lisa, Marco eller Luigi.
Costa var optimistisk i sin sak og hadde det ikke vært for REK så sier jo Lisa også at de foventet å ha første pasient behandlet i Oslo i desember. Problemet er jo at man har et råd som ikke ser pasientenes beste og er en brems for hele utviklingen som skjer i samfunnet. Men på det punktet med REK er vi veldig enig :slight_smile:

3 Likes

Nytt kursmål fra DNB, 80 - 110.,- La full analyse på insider tråden.

Resetting expectations
The management team did a solid job when it reset the
expectations and timelines for Betalutin’s development
plan. Management made new commitments to update
the market about countries approved for the trial and
number of active sites at the quarterly reports.
Investors have sought that type of information for a
long time. Looking forward, we believe the risks in the
development plan are lower than initially anticipated
and with boosted confidence in the plan for Betalutin,
we have increased our target price to NOK110
(NOK80). We reiterate our BUY recommendation.

11 Likes

Hvilken LOA operer de med i analysen?

Herregud så lite baller de har.

Hele analysen fra DNB finner du her, NANO 06 April 2018 - CMP4_112459.pdf (488.4 KB)

Må jo gi de som støtte tekinvestor med abbo. ett lite forsprang :wink:

16 Likes

Hva er greia her? Den tidligere rapporten (80,- kursmålet) fikk vel godkjentstempelet av Patrik Ling? Han må ha vist at det ble investormøte, og han må ha vist at det ville komme informasjon der. Siden navnet til Patrik Ling står på rapporten så er det vel dit dritten renner når noe skal gjøres opp?

2 Likes

Jeg har kun råd til insidermedlemskap om jeg er i pluss på børsen… Takk for at du deler her også. :wink:

3 Likes

Haha, tøysekopp :wink: Men det handler jo om å dele. Ser ut for at circuit breaker har slått inn

Edit. Traderen som hengte seg opp. Det er vist fyr i fjøset :stuck_out_tongue:

Hei hvor den går… RT 53,35

Patrick Ling må gå?

Det er vel kanskje litt sterkt, men er vel han som har det endelige ansvaret her. Han har sikkert fått en hyggelig dritt-pakke :slight_smile:

2 Likes

Akkurat nå så føler jeg det er på sin plass å si ENDELIG og GRATULERER til alle som har holdt ut :slight_smile:

EDIT: misforstå meg rett, kursen er fortsatt ræva, men moro med litt oppgang og muligens et trendskifte

5 Likes

Tipper han har fått en del mailer. Men det fungerer å si i fra. Jeg skrev mail til han TDN-skribenten som oversatte weeks til måneder, og han endret jo artikkelen ganske raskt.

Han fikk flere eposter for å si det sånn.
Men han tok det kjapt.